Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 3


Gast Tha Great Mac

Aanbevolen berichten


Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: Crazy Sat
Citaat:
Hint: Er bestaat ook een album van een andere band, welke is vernoemd naar deze buitenconcert locatie.


Zoekt men nu een artiest of een band , lijkt me zeer verwarrend... confused

Deze hint betrof de locatie, sorrie voor de verwarring. We zoeken een artiest dus.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: DeBeek
Dan zeg ikke..

Eric Carmen

Nee, ander nummer in de film Dirty Dancing, wordt trouwens niet toegeschreven aan deze artiest maar is wel hetzelfde nummer. En de gezochte artiest is bijna een jaar ouder dan Eric Carmen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Uiteraard, de link met Dirty Dancing is Stay (op het album geplakt aan The Load-Out). Running on Empty is een bekend track in de film Forrest Gump.

 

Nu is het een koud kunstje om tot de locatie te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Tha Great Mac

 

Citaat:
Ik ga eens mee in de 'raad een lied of niet'.

 

Wie heeft hier de titelsong het gelijknamige album opgenomen?

 

Hier liep het al fout bij je eerste hint. De titelsong van een album heeft dezelfde naam als het album zelf.

In dit geval was de titel van het album : Running on Empty

M.a.w. het eerste nummer Running on Empty is de titelsong en niet Stay die het laatste nummer is . Een mens kan zo lang zoeken. cry

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Zonder er een discussie van te maken, verwees ik later naar DD om het zoeken te bekorten. De titelsong Running on Empty was het gezochte nummer en de locatie was ook daaraan gelinkt. Evenwel snap ik de verwarring wel, ik zal voortaan trachten duidelijker te zijn en de hints beter proberen uit te leggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

No problem ! smile

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

No problem !

Ik zat gewoon de ganse tijd op het verkeerde spoor omdat je aangaf dat het om een songtitel ging. smile

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...