Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 3


Gast Tha Great Mac

Aanbevolen berichten

@ Don

 

Inderdaad het Horta Huis dus, daar hebben we gedraaid met de film Eline Vere

 

Ik denk dat je het dan over aan zijn huis en zijn atelier hebt en niet over het Hotel Tassel.

 

@ Gene

 

denk eraan je zoekt een "art cover" .

 

ik bedoel wel , wat je gevonden hebt plus...

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Idd.

 

Hotel Tassel is ( volgens wiki ) het eerste gebouw van de Nouveau Art stijl.

 

http://nl.wikipedia.org/wiki/Hotel_Tassel

_______________________________________________

 

Hotel Tassel

Hotel Solvay

Hotel van Eetvelde

en het Huis & Atelier van Victor Horta

 

Allemaal in Brussel gelegen en zijn in 2000 opgenomen op de lijst van werelderfgoed door UNESCO

 

In feite zijn het Herenhuizen maar allen kregen de naam mee van Hotel (kan ik ook niets aan doen , maar was wel leuk om jullie op het verkeerde spoor te zetten).

 

De "stairway" was ook mooi meegenomen want die bracht jullie waarschijnlijk bij Led Zeppelin.

 

Heb dit gebouw "ambtshalve" nog mogen bezoeken in 1975 , dus nog voor de fraaie restauratie van 1985. Normaal is dit niet toegankelijk voor het publiek , alhoewel het wel gediend heeft als de ambassade van Mexico. Ik moet zeggen het interieur is indrukwekkend.Nu is het European Food Information Council (EUFIC) hier gevestigd.

 

 

Van die groep kende ik enkel één nummer , nl. "Fade into You". Maar wijlen Kurt Cobain was wel een fan van deze groep , dus wil toch iets zeggen.

 

De titlesong "Halah" van het album is ook wel mooi.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/She_Hangs_Brightly

 

Ik laat de eer aan Gene voor een counter.

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

McLemore Avenue

 

McLemore Avenue is a 1970 album by Booker T. & the MGs consisting entirely of mostly instrumental covers of songs from the Beatles' album Abbey Road (released only months earlier in September 1969). The title and cover are an homage to the Beatles album; 926 East McLemore Avenue being the address of the Stax studio in Memphis, as Abbey Road was for EMI in London.

 

http://www.youtube.com/watch?v=lEPRP90_mmM

post-37533-0-67682000-1322217903_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Crazy Sat :

kan je op basis van deze gegevens verklaren waarom ik het over hangjongeren heb en specifiek dat kruispunt aanduid dat toch iets verder van de Stax-studio ligt ?

van jouw mag ik wat meer eisen : al mijn hints zijn belangrijk . ;)

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...