Ga naar inhoud

[SPEL] Waar is het ? - deel 3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@ Gene, toch wel snel gevonden; Ian Dury staat samen met zijn zoontje Baxter op de cover. Zijn zoon zingt nu ook, en klinkt hetzelfde als zijn vader.

Ji weer aan zet.

Salu2, D.Quijote

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

Geplaatst:

Ik denk dat Don deze reeds heeft geplaatst , ik meen me deze plaats te herinneren.

Kan ik wel niet terug vinden met de zoekfunctie. Dus als iemand even wilt zoeken...

feedhunting , a crazy hobby !

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Geplaatst:

Don , ik denk dat we van dezelfde database gebruik maken : op de foto kon je aan de wagens zijn dat de links rijden , dus zit je in UK ( meestal) , en dan ligt London als eerste op pad om te zoeken . Toevallig kom ik dan net op de goede plaats uit en dan gaat het snel hé ..

De volgende :

hint : filmlocatie

post-41082-0-31502500-1322475309_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Geplaatst: (aangepast)

Het gebouw dat we zoeken heeft in de film een andere functie , het is dus als "stand-in" gebruikt .

Mijn volgende hints gaan dus allemaal over de film zelf .

Hint :

je zou het , met wat goede wil , een road movie kunnen noemen

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Geplaatst:

Traffic ?....

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

Geplaatst:

Marathon man ??

Ik gebruik trouwens voor mijn opgave's geen database

Salu2, D.Quijote

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

Geplaatst:

Ik ook niet bij deze , echter ziet alles op het plaatje eruit als San Diego , vandaar mijn vermoeden van Traffic , maar zal wel niet juist zijn. ;)

Geplaatst:

Ik ook niet bij deze , echter ziet alles op het plaatje eruit als San Diego . ;)

Tja , we zitten wel in die richting maar wat meer oostwaarts ... maar de opnameplaats komt niet noodzakelijk overeen met de plaats in het verhaal .. 't is film hé

Groeten , Gene.

Geplaatst: (aangepast)

Crazy sat heeft me er weer laten intrappen : door te antwoorden op San Diego heb ik natuurlijk prijsgegeven dat :

Hint :

Amerikaanse film , een "zwart/wit" verhaal ( term wel eens meer gebruikt in die context )

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Geplaatst:

Hint :

de twee hoofdrolspelers zijn mekaars tegengestelden , in alle opzichten , en toch zijn ze van mekaar afhankelijk .

Groeten , Gene.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.