Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 3


Gast Tha Great Mac

Aanbevolen berichten


Ik denk dat Don deze reeds heeft geplaatst , ik meen me deze plaats te herinneren.

Kan ik wel niet terug vinden met de zoekfunctie. Dus als iemand even wilt zoeken...

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Don , ik denk dat we van dezelfde database gebruik maken : op de foto kon je aan de wagens zijn dat de links rijden , dus zit je in UK ( meestal) , en dan ligt London als eerste op pad om te zoeken . Toevallig kom ik dan net op de goede plaats uit en dan gaat het snel hé ..

 

De volgende :

hint : filmlocatie

post-41082-0-31502500-1322475309_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gebouw dat we zoeken heeft in de film een andere functie , het is dus als "stand-in" gebruikt .

Mijn volgende hints gaan dus allemaal over de film zelf .

 

Hint :

je zou het , met wat goede wil , een road movie kunnen noemen

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Traffic ?....

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook niet bij deze , echter ziet alles op het plaatje eruit als San Diego , vandaar mijn vermoeden van Traffic , maar zal wel niet juist zijn. ;)

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook niet bij deze , echter ziet alles op het plaatje eruit als San Diego . ;)

 

Tja , we zitten wel in die richting maar wat meer oostwaarts ... maar de opnameplaats komt niet noodzakelijk overeen met de plaats in het verhaal .. 't is film hé

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Crazy sat heeft me er weer laten intrappen : door te antwoorden op San Diego heb ik natuurlijk prijsgegeven dat :

 

Hint :

 

Amerikaanse film , een "zwart/wit" verhaal ( term wel eens meer gebruikt in die context )

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...