Gast lpmeester Geplaatst: 6 juli 2011 Geplaatst: 6 juli 2011 Er is een nieuwe image voor de vu+ solo uitgekomen alleen hoe kan ik deze er op zetten zonder dat ik mijn instellingen kwijtraak Er staat momenteel VTI op
JosFop4Sat Geplaatst: 6 juli 2011 Geplaatst: 6 juli 2011 Je zult eerst je instellingen veilig moeten stellen via software beheer. Nadat je de nieuwe image geladen hebt, krijg je een vraag of je je instellingen wilt herstellen. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Tonskidutch Geplaatst: 6 juli 2011 Geplaatst: 6 juli 2011 welke instellingen wil je partou behouden? settingslijst zelf gemaakt ( backup per dreamboxedit) settingslijst bekend van de downloadfeed, doe enkel een download en hij staat er weer in IPconfiguratie altijd zelf doen diseqc tuner configuratie is opgeslagen in de /etc/enigma2/settings (file) (pas op zet dan eerst je skin terug op de default skin voor je gaat flashen) CCcam of andere cam configuratie? /etc/CCcam.cfg naar pc copieren en na flach terug zetten alle anderen (plugins) moet je voorals nog opnieuw downloaden en installeren daar meestal zijn die voor een nieuw image versie speciaal gecorrigeerd. een werkje van 6 minuten voor de eerste maal en nadien enkel altijd terugcopieren naar VU+ ciao ciao Say Your Prayers Anoushka Shankar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen