guppje29 Geplaatst: 6 juli 2011 Geplaatst: 6 juli 2011 Heeft er iemand al ondertitels op de 3 thema discovery kanalen? Ik heb open Pli maar op deze 3 zenders werkt de ondertiteling niet. Vooral nu Travel & Living alleen nog op UPC beschikbaar is missen we de ondertiteling op deze zender. Op dreambox live op de iphone werkt het wel. iemand een idee? Heb het ook al gevraagd in het DVB-C forum maar daar kon niemand mij helpen dus probeer het hier nogmaals. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Catastrofus Geplaatst: 6 juli 2011 Geplaatst: 6 juli 2011 Welke 3 thema kanalen bedoel je, naast T&L? 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
guppje29 Geplaatst: 6 juli 2011 Auteur Geplaatst: 6 juli 2011 Discovery World Discovery travel & living Discovery Science TCM eerst ook maar is sinds 1 july niet meer beschikbaar bij UPC. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
digitaal kijker Geplaatst: 6 juli 2011 Geplaatst: 6 juli 2011 ik verondertsel de Discovery world,sceince,dit is een probleem met gebruikte skin en subs, heb dit probleem bij telenet ook (broertje van upc nederland in belgie)die bieden dezelfde zenders aan en dit probleem heb ik ook. de txt subs verspringen heel snel eens in beeld, de dvb subs werken wel normaal,maar zijn dan weer klein. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
CB1 Geplaatst: 7 juli 2011 Geplaatst: 7 juli 2011 Origineel bericht van: guppje29 Heeft er iemand al ondertitels op de 3 thema discovery kanalen? Ik heb open Pli maar op deze 3 zenders werkt de ondertiteling niet. Vooral nu Travel & Living alleen nog op UPC beschikbaar is missen we de ondertiteling op deze zender. Op dreambox live op de iphone werkt het wel. iemand een idee? Heb het ook al gevraagd in het DVB-C forum maar daar kon niemand mij helpen dus probeer het hier nogmaals. Ga in menu/systeem/auto language selection eens naar subtlitle language selection 1 en zet die op dutch. Even opslaan met de groene knop en kijk dan nog eens weer. Ik zit in het ziggo gebied maar hier werkt alles feillloos. Gr Cb1
guppje29 Geplaatst: 7 juli 2011 Auteur Geplaatst: 7 juli 2011 allang geprobeerd op MGM ,History ,extreem sport , real Tv, Discovery HD enz. werkt het wel alleen deze 3 zenders. Ook in het ziggo gebied werken de DVB sub niet alleen geeft Ziggo nog wel de TXT sub door en UPC helaas niet. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Littlesat Geplaatst: 8 juli 2011 Geplaatst: 8 juli 2011 Misschien subtitles equal to Audio mask op 1 zetten... Als er als audio Dutch gekozen wordt (ook al is het Engels) dan krijg je nog geen ondertitels, want de automaat zorgt er standaard voor dat je normaal gespoken geen ondertitels krijgt als er een audiospoor is in dezelfde taal. Daar deze mask op 1 te zetten negeer je dit mechanisma en zal hij toch nederlandse ondertitels geven als een audiospoor ook nederlands gekenmerkt staat... De mask is hier 1 omdat de eerste auto subtitle op Dutch, Nederlands staat. Ik weet dit is ingewikkeld, maar ik wist geen betere methode te bedenken om dit op te lossen. Als iemand hiervoor een betere instellings truuk weet dan hoor ik het wel. Als dit niet helpt dan helaas... want dan zendt UPC de ondertitels niet op een standaard methode uit. Ook als eens via gewoon tuxtxt geprobeerd? Ach ja... prefer AC3 op Ja kan ook een handige zijn. En nog altijd moet iemand dit riedeltje eens een keer vertalen in het Nederlands... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
guppje29 Geplaatst: 8 juli 2011 Auteur Geplaatst: 8 juli 2011 Nou ik heb al eens verder geinformeerd maar het schijnt dat UPC zonder compresie de zenders door geeft en dat het dus bij Discovery aanvoer zit op de sirius of Thor in powervu gecodeed. Mischien toch een bug in enigma 2? DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen