Ga naar inhoud


Politiek machtspel CD


waveman

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: minplus
Los van het feit dat voor veel mensen 100 euro echt een heleboel geld is.


Ongetwijfeld, maar zelfs voor dat soort mensen moet je een zaak kunnen maken.

De investering gaat minimaal 5 jaar mee en vermoedelijk veel langer (een zijn geen nieuwere technieken op komst). Laten we een investering van 150 euro en 5 jaar aannemen.

Da's op maandbasis een investering van 2,50. Welnu, als je geen 2,50 per maand op kunt brengen, dan is je abonnement bij Canal Digitaal ook een groot probleem en kun je je televisie maar beter helemaal weg doen.

Essentieel hier is de wetenschap dat de investering lang mee zal gaan. Iemand die die wetenschap heeft zal niet zo snel over die 100 euro vallen. Maar iemand die dat niet weet zal zich onmiddelijk afvragen wat er volgend jaar weer staat te gebeuren en er sneller over vallen. Zoals gezegd, het is een kwestie van communicatie.
Link naar reactie
Delen op andere sites


4 Euro per maand betalen voor een CI+ interface bij UPC wordt "normaal" gevonden, maar ook die CI+ interface kost je dan 12 x 4 = 48 Euro per jaar... in 5 jaar is dat dan 240 Euro...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: waveman
Dank voor jullie mooie bijdrages en gedachtes over CD, ik ben van mening dat CD ten alle tijde de lachende derde is, zij weten immers wat er staat te gebeuren next week, next year

Ach ja... Dat gaat ook op voor alle andere dienstverleners, niet alleen CDS.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Zuppelan

Kijken die mensen allemaal op een 20 jaar oude televisie dan? Ik denk van niet, ik denk dat velen al geïnvesteerd hebben in een moderne televisie.


Ja, ik heb er nog 5 staan, 3 kleintjes en 2 grote.

1 van die kleintjes heeft geen scart, geen afstandsbediening en 8 kanalen, de rest kan meer.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: waveman
Dank voor jullie mooie bijdrages en gedachtes over CD, ik ben van mening dat CD ten alle tijde de lachende derde is, zij weten immers wat er staat te gebeuren next week, next year


CanalDigitaal is een commercieel bedrijf en heeft als doel om voor de eigenaren winst te genereren.
Als consument ben je daarentegen weer vrij om daar niet aan mee te werken als je de prijs-kwaliteit verhouding voor de geleverde diensten niet goed vind.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 100 euro kunnen die mensen niet over 5 jaar uitsmeren, ze moeten hem in 1 keer ophoesten. Ik heb zelf een paar jaar gehad dat ik 10x moest nadenken over 1 gulden uitgeven aan iets in de luxe-hoek. 100 euro is heel wat meer...

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, maar dat is een kwestie van goed met je geld omgaan; iedereen weet dat er wel eens een iets grotere uitgave kan komen (koelkast opeens stuk?), en zorgt dat hij wat achter de hand heeft als het komt.

 

Daarbij hoef je niet van het ene op het andere moment een MPEG4-ontvanger te kopen, er is niet voor niets een lange overgangsperiode, je kunt 'm aanschaffen als je zover bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, satelliet-TV hoeft niet zo heel erg duur te zijn. Zag laatst een Humax 5400 voor 5 euro bij de dump en een maand eerder een schotel + LNB voor 10 euro. Kabeltje erbij en rotor van MP en voor 50 euro heb je 2000 zenders als je even goed rondneust.

Een abo-tje van CD erbij is natuurlijk duurder.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: minplus
Ach, satelliet-TV hoeft niet zo heel erg duur te zijn. Zag laatst een Humax 5400 voor 5 euro bij de dump en een maand eerder een schotel + LNB voor 10 euro. Kabeltje erbij en rotor van MP en voor 50 euro heb je 2000 zenders als je even goed rondneust.
Een abo-tje van CD erbij is natuurlijk duurder.


Exakt, als je op tweedehands internetstites kijkt of af en toe in de kringloopwinkel.

Wiljo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...