Gast MirMar Geplaatst: 7 juli 2011 Geplaatst: 7 juli 2011 Wie kan me helpen !! In bezit Venton hd 100s ontvanger met SW : 215.1.2.04 HW : 1.03 d.d. Juni 2009 Na gezien te hebben dat er een nieuwe SW update voor de Venton H 100s > 215.13.18 (nu inmiddels 3.28 )was heb ik deze gedownload en uitgepakt. Geladen op de usb stick en via de usb poort in de ontvanger geladen via menu. Na voltooien /100% .hoorde ik een tik in de luidsprekers,waarna het display knipperend afwisselend Boot en FF:FF aan gaf . Ook na programma via HyperTerminal (Zmodem With Crash Recovery uitgevoerd te hebben geen herstel in ontvangst en gaf nog steeds knipperend Boot FF;FF aan. Wat heb ik e.v.t. fout gedaan /wat kan ik doen om weer ontvangst te krijgen ?? Gaarne advies!! alvast dank, mvg, mirmar
satencom Geplaatst: 7 juli 2011 Geplaatst: 7 juli 2011 kun je hem ook niet terug zetten naar de fabriekinstellingen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen