Dukdalf Geplaatst: 7 juli 2011 Geplaatst: 7 juli 2011 Hallo, Ik heb problemen met mijn WD USB HD wanneer de VU+ duo in slaapstand staat. Het opstarten gaat regelmatig mis. Wanneer ik de HD er afhaal dan werkt alles zoals het hoort. Heeft iemand enig idee welke USB HD wel goed werkt op de VU, of is het vetstandiger om een interne HD te plaatsen. groeten.
dorus43 Geplaatst: 8 juli 2011 Geplaatst: 8 juli 2011 Origineel bericht van: Dukdalf Hallo, ....of is het verstandiger om een interne HD te plaatsen. groeten. Dukdalf, ik heb geen ervaring met externe usb-HD's, maar ik kan je wel zeggen dat een interne HD conform met de "Overzicht werkende harddisks" probleemloos werkt. ( en is mijn inziens minder rommelig ) Voor alle zekerheid je gebruikt de usb-poort aan de voorzijde toch niet en heeft de USB-disk een eigen voeding? Indien niet probeer dan eens met een actieve usb-hub (die een eigen voeding heeft). Hopelijk helpt je dit Dorus Octagon 4K UHD SF8008 (OpenPli 8.3) (Oscam ) ( Vu+Zero) (OpenPli 7.3) (Oscam )
Dukdalf Geplaatst: 8 juli 2011 Auteur Geplaatst: 8 juli 2011 Dorus43, Uiteraard gebruik ik de achterste USB ingang. De HD die ik er op heb aangesloten is er wel één van het type dat de voeding van de VU+ haalt. Het probleem wat ik ervaar is, dat wanneer ik het apparaat heb uitgeschakeld ik hem niet meteen weer kan aanzetten. Ik moet minstens een half uur wachten voordat ik weer contact krijg. Haal ik de HD eraf, dan doet zich dit probleem niet voor. groeten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen