zorlith1 Geplaatst: 8 juli 2011 Geplaatst: 8 juli 2011 http://fw.azupd.nl http://www.multiupload.com/CL6PV5Q2KU Changelog: - DVBS.dat is now split between ku and c band ( to use this new file, after install perform a factory restore ) - fixed the dutch iso369 string - added 2 new dvbc countries : dutch and ukraine ( testing ) - fixed the epg detail scrolling - fixed the number of audio streams available at audio list window (euronews) Scannen van kabeltuner moet nog even getest worden. Dutch staat nu ook in de lijst. Zou nu geschikt moeten zijn voor NL. Omdat hij echt alle bekende frequenties afzoekt, kan het scannen +/- 20 minuutjes duren. Zorlith
yerphi Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 -Nederlandse EPG weer ok! Na een lange tijd geen updates, nu weer 2 nieuwe firmwares in korte tijd! Maar waar blijft die neutrino firmware eigenlijk? Azbox Elite, SAB explorer PVR SC
pearlpeter Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 Denk je dat die dan meteen beter zal zijn, als de orginele firmware ? Kijk maar eens naar de E2 firmware. Die is nog op lange na niet stabiel op de Azbox. En kan eigenlijk nog minder, dan de orginele firmware, die dan stukken stabieler draaid. Maarja we wachten wel af, als de nieuwe Azboxen uitgebracht worden.
Achieuzi Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Hoe krijg ik mijn CCcam line aan de praat met deze image
kooleracer Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Je kan beter multicas gebruiken, cccam is de softcam voor de enigma2 software. Multicas is de cccam voor Azbox software. C
Achieuzi Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Kan je mij aub vertellen hoe het werkt waar moet mijn c-line
pearlpeter Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Het gemakkelijkste kun je dat doen, met het prgramma MultiCASEdit
blaatlaat Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 1. Maak in de directory /PLUGINS/OpenXCAS/MultiCAS het bestand cccam.cfg aan en plaats hier je C lines. 2. Ga met de remote control naar HOME -> Plug-ins -> OpenXCAS -> Camd Setup -> MultiCAS -> Smartcard Interface -> Smart Card Splitter & CS . 3. Je vind het optie "Mode OFF" en selecteer hier de optie "Client CCcam". 4. Wanneer je op de optie "Client CCcam" staat, ga naar "hostname" en druk op de blauwe toets van je AB en controleer of je cccam settings goed staan. 5. Druk op de rode toets om deze instelling te bewaren en herstart de client. Azbox HD Premium+, firmware 0.9.5020, Multicas 1.62-E11 Dreambox 7000 met PLI Visiosat BISAT G4
Achieuzi Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Bedankt man het werkt goed alleen zapt niet snel
joop001 Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Met aanpassing van de prio en ignor kan je de snelheid verhogen dit doe je door het volgende te doen Ga naar Plugins - OpenXCAS - Download config - url veranderen in azupd.nl Groeten Joop
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen