Gast Geplaatst: 24 augustus 2002 Geplaatst: 24 augustus 2002 Ik heb vandaag mijn mini oslink binnen gekregen. De pinnetjes zaten er los bij. Als ik de pinnetjes erin stop en de oslink dan in mijn decoder prik (via het gaatje op de bodem van decoder), blijven de pinnetjes er later in zitten als ik de oslink er weer uit haal. Wat doe ik fout ? Is er een andere manier om de pinnetjes op de oslink te bevestigen ? P.S. : Ik heb 2 linkerhanden.
Gast Geplaatst: 24 augustus 2002 Geplaatst: 24 augustus 2002 Ik denk dat je even een soldeerbout moet gebruiken om ze vast te solderen op het printplaatje. Dartie
Gast Geplaatst: 24 augustus 2002 Geplaatst: 24 augustus 2002 Zoals gezegd heb ik 2 linkerhanden en als ik al iemand kan vinden om te solderen vraag ik me af hoe, want dit lijkt me onmogelijk omdat de behuizing dicht is. Lijkt me trouwens raar dat je iets moet kopen waaraan je dan zelf weer moet solderen. Dat hadden ze voor mij dan bij de leverancier moeten doen, desnoods voor een paar euro meer.
Gast Geplaatst: 25 augustus 2002 Geplaatst: 25 augustus 2002 Gebeurt bij mij ook wel eens, maar ik zie er geen probleem in. Haal ze met de hand weer uit de deco en stop ze weer in de oslink. Knijp ze eventueel uit de Oslink (aan de Oslink zijde) iets platter in de bek van een platte tang?
Gast Geplaatst: 25 augustus 2002 Geplaatst: 25 augustus 2002 Ok, dan zal het wel zo horen. Ik heb windows 98 geinstalleerd en het werkt in ieder geval goed met zowel oslink V1.1 als V3.0. Ik krijg alleen mijn decoder die 2 maanden geleden overleden is nog steeds niet aan de praat omdat blok 13 niet wordt geprogrammeerd vanwege waarschijnlijk een defect stuk in de eeprom (fysiek beschadigd).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen