Ga naar inhoud


Canal digitaal zijn boeven van het laagste soort


Harley

Aanbevolen berichten

Johan als je als CD's medewerker voor boef van het laagste soort word uitgemaakt kan ik begrijpen dat deze medewerker zal denken

je zoekt het zelf maar uit en we houden ons gewoon aan onze afspraak.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 204
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: leo1949
Johan als je als CD's medewerker voor boef van het laagste soort word uitgemaakt kan ik begrijpen dat deze medewerker zal denken
je zoekt het zelf maar uit en we houden ons gewoon aan onze afspraak.


Welke afspraak?

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

leo1949

 

Dit is een zakelijk conflict met een call center van CanalDigitaal.

Niets meer en niets minder.

Als ik CDS medewerker was (ben ik niet) zou ik de onderste steen boven halen om de waarheid boven tafel te krijgen.

Als dit waar is duld ik een medewerker met zo'n mentaliteit niet langer in mijn bedrijf.!

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik helemaal met je eens.

Ik zou dat ook laten uitzoeken.

Maar ik zou me niet voor boef of viespeuk van het allerlaagste soort laten uitmaken.

Hij heeft op dat andere forum ook niet voor niks een officiële waarschuwing gekregen en de topic-titel daar is aangepast.

 

http://www.satellietforum.com/showthread.php?t=16688

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Ik zeg maar zo, wie betaald bepaalt.

Of, zoals ik het op de lagere school heb geleerd: Wiens brood men eet wiens woord men spreekt.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens op deze site of je wat kunt vinden wat je kunt gebruiken. Het een site speciaal Pretium mad : Pretium Telecom klacht geschil en rechtzaak

 

Die hadden mijn oude vader(toen 94 jaar) ook een keer proberen over te halen om van de KPN naar hun over te halen maar waarschijnlijk stond er te vaak "ik wil niet" en "mijn zoon want die regelt zulke dingen" op de band dat mijn vader een brief kreeg dat zij erg geen overeenkomst meer van konden maken.

 

Steevast aan het einde van een telefoongesprek met mijn vader (hij woonde nl. 250KM bij mij vandaan) instrueerde ik hem om zulke gesprekken af te kappen en zeggen stuur maar een brief.

 

Ook kan het zijn dat een ouder iemand slecht hoort en dan vind ik een mondelinge overeenkomst niet mag en dat het dan altijd schriftelijk moet.

 

Mijn vader hoorde dus slecht en kon vreemde mensen echt niet verstaan terwijl hij ons prima verstond en waren gewend om controle vragen in het gesprek op te nemen om ook zeker te zijn dat het vertelde ook overgekomen was.

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier mag je ook schelden op CanalDigitaal... Alleen heeft het hier minder resultaat dan op het door CanalDigitaal gesponsorde en deels gemodereerd forum...

 

Was het niet enige tijd geleden dat CanalDigitaal hier ook aktief was???

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ja, meelopers en ja knikkers zijn er overal in overvloed.


Ik ken anders nog wel wat forums waar dat het geval is en velen als konijnen naar dezelfde lichtbak zitten te staren.

Op het door Johan45 bedoelde forum stond trouwens een zeer nuttige bijdrage over dit onderwerp. Waarom wordt er wel veel geroepen op CDS (en andere dienstenaanbieders), terwijl er eigenlijk dient te worden geroepen op de wetgever, die in consumentenzaken toelaat dat telefonisch contracten worden afgesloten. Telefonisch contacteren zou nog moeten toegelaten worden, maar dan enkel met het oog op het overmaken van een te ondertekenen overeenkomst. Wordt geen ondertekende overeenkomst teruggezonden, is er geen overeenkomst.

Misschien nuttiger om de pijlen daarop te richten, maar dat vergt iets meer inspanning.

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paullo, juist ja...

want daar zijn ook voorbeelden te over die ook in het verleden de consumenten beschermden door op niveau van de wetgeving aanpassingen omtrent afsluiten van contracten te bewerkstellen...

 

let wel

Citaat:
Colportagewet. Deze wet geeft u een bedenktijd van 8 kalenderdagen. U kunt binnen die bedenktijd de koop ongedaan maken. Hiervoor kunt u onze voorbeeldbrief gebruiken.

8 dagen dus meer dan 7 dagen die CDS toepast.

 

het mag niet zo zijn dat automatisch een contract afgesloten is door enkel een telefoongesprek.

 

niet enkel omdat het voor de oudere medeburgers lastig is de afhankelijkheden en dus gevolgen te doorgronden binnen die 5 minuten telefoongesprek

OOK

omdat de meesten een hoorapparaat gebruiken en meestal maar de helft opvangen van wat die helpdesk medewerker door de telefoon afrafelt... < denk daar ook aan

(uit beleefdheid ja komt ook voor, zegt men ja terwijl men niet gehoord heeft wat de vraag was)

eigenlijk is de deelnemer aan zo'n gesprek gehandicapt en mogen dergelijke contractvormen niet besloten worden.

 

ciao

Niets Is Voor Altijd

Madou

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Neem me niet kwalijk maar CanalDigitaal staat al 11 jaar bekend voor voor het flikken van dergelijke streken en de hoop dat daar nog iets in veranderd heb ik al laten varen.

 

Het is niet zomaar 'een rotte appel' in een callcenter, maar CanalDigitaal benadeeld al jaren structureel klanten met administratieve puinhoop, onduidelijke rekeningen, 'zelf verlengende' contracten, magisch en spontaan ontstane contracten, een onbeschoft callcenter of minimaal enkele onbeschofte medewerkers, onduidelijke en zelfs misleidende reclame uitingen en wervingsactiviteiten en niet te vergeten de rekening bij ons neerleggen voor hun eigen beveiliging. (denk aan de belachelijk dure smartcards en door ons gefinancierde kaartwissels).

 

Ik heb het zelf veelvuldig meegemaakt, ik heb het in mijn directe omgeving meegemaakt en ik heb het op dit forum al zo vaak gelezen dat het op geen 100 paar handen te tellen is.

 

Het zal wat beter geworden zijn voor die paar mensen die mondig genoeg zijn om zelf op een forum een paar kritische vragen te stellen, maar het is nog steeds zo dat je als oudere 'internet onbekende' CanalDigitaal klant hopeloos in de problemen kunt komen en je dan juist door dit bedrijf nog steeds in veel gevallen schandalig slecht behandeld wordt.

 

Zelfs als je wel bekend bent met het internet kan je door CanalDigitaal 'genaaid' worden zoals ik een paar maanden geleden nadat ik een kennis goed voorgelicht dacht te hebben zelf nog maar eens ondervond.

 

Ik durf echt niemand CanalDigitaal meer aan te raden vanwege de schandalig slechte ervaringen van de afgelopen 11 jaar.

 

Als het daar fout gaat, gaat het nog steeds goed fout en een oplossing is er dan pas na heel veel bellen, mailen, rechtsbijstandsverzekeringen en/of communiceren met een zeer agressieve en onbeschofte deurwaarder die in opdracht van CanalDigitaal handelt.

 

Dan kunnen ze 100 keer een eigen forum hebben, een soort 'klachtenescalatie team/webcare' hebben enz. Er is ondanks al deze effort, nauwelijks iets verbeterd. De zaken die fout gaan, gaan nog steeds heel erg fout.

 

Enne.... Dit is absoluut geen smaad of laster, want ik kan talloze goed gedocumenteerde wantoestanden bij CanalDigitaal van 11 jaar geleden tot heden zonder probleem met uitvoerig bewijsmateriaal en getuigenverklaringen op tafel leggen, mochten ze het lef hebben om het te proberen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
en niet te vergeten de rekening bij ons neerleggen voor hun eigen beveiliging. (denk aan de belachelijk dure smartcards en door ons gefinancierde kaartwissels).


Ik ga op die kaartwissels en de ganse miskleun er rond niet terugkomen, maar ik heb er in alle geval niet voor betaald en dienaangaande zijn - althans in België - inbreuken vastgesteld. (ik denk dat ik daar moeilijk kan beschuldigd worden van het goedpraten van CDS)

Maar je moet dan wel op de juiste wijze handelen, roepen op een forum volstaat niet. En je moet handelen als je een sterk dossier hebt, niet op basis van wat geruchten.

Greets
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat is dus precies wat ik in mijn eigen geval destijds ook gedaan heb. Met een sterk dossier een rechtszaak afgewacht die er natuurlijk nooit kwam omdat CanalDigitaal uiteindelijk zijn keutel introk. Het kost wel heel erg (onnodig) veel energie, geld en tijd.

 

Het gaat er om dat je als klant gedwongen wordt om allerlei handelingen uit te voeren (mailen, bellen, schrijven) omdat CanalDigitaal (al dan niet opzettelijk) fouten maakt en/of problemen veroorzaakt en dit dan in veel gevallen niet of heel erg slecht oplost.

 

Het (dit) forum is er alleen om elkaar voor dit soort praktijken te waarschuwen en dat kan niet genoeg gebeuren.

 

Mvg,

 

Michel

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Het kost wel heel erg (onnodig) veel energie, geld en tijd.


Maar is dat exclusief het geval bij CDS ?

Ga eens een dag naar de Rechtbank luisteren naar alle soorten van geschillen tussen buren, ex-zakenpartners, ex-echtgenoten of geschillen waarbij je ten onrechte door de belastingdienst werd belast of meer nog waarbij je misschien ten onrechte in de gevangenis bent beland.

Misschien bestaat het dagelijkse leven wel uit het opkomen voor je rechten en niet alléén maar tegenover CDS. Het is pas in de ideale wereld dat zulk een geschillen niet meer bestaan.

Greets
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...