Ga naar inhoud


Canal digitaal zijn boeven van het laagste soort


Harley

Aanbevolen berichten


  • Reacties 204
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Beheerder

Geef t toch op. Sjaak is stronteigenwijs en zal het ook nooit leren.

 

Sjaak, Ik schreef eerder niet dat jij niet kunt lezen, maar daar kom ik nu op terug.

 

Lezen kan jij inderdaad niet. Dat blijkt nu wel. Stop toch a.u.b. eens met al die zinloze discussies die vrijwel altijd het gevolg zijn van jouw vreselijke eigenwijsheid of slechte leeskunsten.

 

Het is jou al zeker 100 x uitgelegd dat het vervelend is en steeds vervelender wordt en dat hoeft toch echt geen 101 te worden of wel?

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: Littlesat
Ik ben ook benieuwd hoe het probleem nu wordt opgelost???


Dat wordt nu natuurlijk perfect opgelost want CanalDigtaal leest hier gisteren en vandaag al de hele dag mee. wink

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
want CanalDigtaal leest hier gisteren en vandaag al de hele dag mee.


Er worden hier nogal statistieken bijgehouden, percentages waar wordt gepost, wie wat leest etc...

Doet mij aan iets denken ...

Greets
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Tja als hier registraties plaatsvinden vanuit smtp.canaldigitaal.nl valt dat nogal op.

 

Daar kan je haast niet omheen kijken. wink

 

CanalDigitaal heeft hier wat dat betreft ook nogal een reputatie. Ik denk even aan namen als iClaudius, Hannibal enz.

 

De echte die-hards weten dat nog wel. smile de man die dat flikte was geen 'Engeltje'.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies en in die tijd was het toch verboden voor die medewerkers om zich op sat4all te begeven volgens de Sat4all voorwaarden? :D Zouden ze nu nog steeds niet weten wat een anonimous proxy is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 1664
Precies en in die tijd was het toch verboden voor die medewerkers om zich op sat4all te begeven volgens de Sat4all voorwaarden? :D Zouden ze nu nog steeds niet weten wat een anonimous proxy is ?


In het Verenigd Koninkrijk weten ze er op dit ogenblik trouwens alles van af hoe je ergens binnen kunt komen, dan via de voordeur.

Het is wel even off-topic maar ik vind dat het nog niet eens ratten zijn. Ratten zijn nog meer dier. Om in te breken in het voicemail van een meisje dat later vermoord blijkt te zijn, is het laagste van het laagste.
Kennelijk wordt er dus in deze wereld van media tot het mensonwaardig niveau gegaan. Zover gaan zelfs ratten nog niet eens.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Tja als hier registraties plaatsvinden vanuit smtp.canaldigitaal.nl valt dat nogal op.

Daar kan je haast niet omheen kijken. wink



smtp.canaldigitaal.nl wordt gebruikt door alle Triple Play (Alles-in-1) klanten van CanalDigitaal als smtp-server.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satwatcher
Origineel bericht van: Michel
Tja als hier registraties plaatsvinden vanuit smtp.canaldigitaal.nl valt dat nogal op.

Daar kan je haast niet omheen kijken. wink



smtp.canaldigitaal.nl wordt gebruikt door alle Triple Play (Alles-in-1) klanten van CanalDigitaal als smtp-server.


Volgens mij zit je dan via ADSL aanbieder Online.

Online voor ADSL, T-Mobile voor mobiel telefonie en CDS voor de satelliet.

En nee, dit bedoel ik niet als reclame, ze zijn allemaal niet 100% betrouwbaar.

SMTP zou in dit soort gevallen van Online moeten komen.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...