Harley Geplaatst: 13 juli 2011 Auteur Geplaatst: 13 juli 2011 Origineel bericht van: Sjaak(k) Ik kan niet lezen zullen we dan maar zeggen Leg 's uit dan? Ik kan het ( gedwee in mee, gedachten veranderd ect ) er niet uit op maken. VU+ Duo2 - PrismCube
Harley Geplaatst: 13 juli 2011 Auteur Geplaatst: 13 juli 2011 Sjaak, lees nou ff beter man, scheelt een boel onnodige reacties VU+ Duo2 - PrismCube
Beheerder Michel Geplaatst: 13 juli 2011 Beheerder Geplaatst: 13 juli 2011 Geef t toch op. Sjaak is stronteigenwijs en zal het ook nooit leren. Sjaak, Ik schreef eerder niet dat jij niet kunt lezen, maar daar kom ik nu op terug. Lezen kan jij inderdaad niet. Dat blijkt nu wel. Stop toch a.u.b. eens met al die zinloze discussies die vrijwel altijd het gevolg zijn van jouw vreselijke eigenwijsheid of slechte leeskunsten. Het is jou al zeker 100 x uitgelegd dat het vervelend is en steeds vervelender wordt en dat hoeft toch echt geen 101 te worden of wel? Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
1pm Geplaatst: 13 juli 2011 Geplaatst: 13 juli 2011 maar hoe loopt het nu verder harley ben deze thread nl aan het volgen 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Littlesat Geplaatst: 13 juli 2011 Geplaatst: 13 juli 2011 Ik ben ook benieuwd hoe het probleem nu wordt opgelost??? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Beheerder Michel Geplaatst: 13 juli 2011 Beheerder Geplaatst: 13 juli 2011 Origineel bericht van: Littlesat Ik ben ook benieuwd hoe het probleem nu wordt opgelost??? Dat wordt nu natuurlijk perfect opgelost want CanalDigtaal leest hier gisteren en vandaag al de hele dag mee. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Cobus R Geplaatst: 13 juli 2011 Geplaatst: 13 juli 2011 De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Gast Paullo Geplaatst: 13 juli 2011 Geplaatst: 13 juli 2011 Citaat: want CanalDigtaal leest hier gisteren en vandaag al de hele dag mee. Er worden hier nogal statistieken bijgehouden, percentages waar wordt gepost, wie wat leest etc... Doet mij aan iets denken ... Greets
Cobus R Geplaatst: 13 juli 2011 Geplaatst: 13 juli 2011 Ja aan CD zeker ? De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Beheerder Michel Geplaatst: 13 juli 2011 Beheerder Geplaatst: 13 juli 2011 Tja als hier registraties plaatsvinden vanuit smtp.canaldigitaal.nl valt dat nogal op. Daar kan je haast niet omheen kijken. CanalDigitaal heeft hier wat dat betreft ook nogal een reputatie. Ik denk even aan namen als iClaudius, Hannibal enz. De echte die-hards weten dat nog wel. de man die dat flikte was geen 'Engeltje'. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gast 1664 Geplaatst: 13 juli 2011 Geplaatst: 13 juli 2011 Precies en in die tijd was het toch verboden voor die medewerkers om zich op sat4all te begeven volgens de Sat4all voorwaarden? Zouden ze nu nog steeds niet weten wat een anonimous proxy is ?
Annema Geplaatst: 13 juli 2011 Geplaatst: 13 juli 2011 Ik ben tevreden over CDS. Wat fijn dat iedereen nu tot rust is gekomen. Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI Mini USB DVB-T Stick
Amager95 Geplaatst: 13 juli 2011 Geplaatst: 13 juli 2011 Origineel bericht van: 1664 Precies en in die tijd was het toch verboden voor die medewerkers om zich op sat4all te begeven volgens de Sat4all voorwaarden? Zouden ze nu nog steeds niet weten wat een anonimous proxy is ? In het Verenigd Koninkrijk weten ze er op dit ogenblik trouwens alles van af hoe je ergens binnen kunt komen, dan via de voordeur. Het is wel even off-topic maar ik vind dat het nog niet eens ratten zijn. Ratten zijn nog meer dier. Om in te breken in het voicemail van een meisje dat later vermoord blijkt te zijn, is het laagste van het laagste. Kennelijk wordt er dus in deze wereld van media tot het mensonwaardig niveau gegaan. Zover gaan zelfs ratten nog niet eens.
Satwatcher Geplaatst: 13 juli 2011 Geplaatst: 13 juli 2011 Origineel bericht van: Michel Tja als hier registraties plaatsvinden vanuit smtp.canaldigitaal.nl valt dat nogal op. Daar kan je haast niet omheen kijken. smtp.canaldigitaal.nl wordt gebruikt door alle Triple Play (Alles-in-1) klanten van CanalDigitaal als smtp-server. Satwatcher ---------------------------------------
Miauw Geplaatst: 13 juli 2011 Geplaatst: 13 juli 2011 Origineel bericht van: Satwatcher Origineel bericht van: Michel Tja als hier registraties plaatsvinden vanuit smtp.canaldigitaal.nl valt dat nogal op. Daar kan je haast niet omheen kijken. smtp.canaldigitaal.nl wordt gebruikt door alle Triple Play (Alles-in-1) klanten van CanalDigitaal als smtp-server. Volgens mij zit je dan via ADSL aanbieder Online. Online voor ADSL, T-Mobile voor mobiel telefonie en CDS voor de satelliet. En nee, dit bedoel ik niet als reclame, ze zijn allemaal niet 100% betrouwbaar. SMTP zou in dit soort gevallen van Online moeten komen. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen