Beheerder Michel Geplaatst: 14 juli 2011 Beheerder Geplaatst: 14 juli 2011 Dat weet ik wel zeker Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Johan45 Geplaatst: 14 juli 2011 Geplaatst: 14 juli 2011 Origineel bericht van: Paullo Als ik dit allemaal lees, kan ik toch alléén maar vaststellen dat CDS het dagelijks leven van een aantal mensen duidelijk beheerst. Greets Wat is daar mis mee, het houd jou ook bezig. Origineel bericht van: CanalDigitaal WebCare Geachte heer/mevrouw, Het lijkt erop dat ons vorige bericht niet is verzonden/aangekomen. Graag ontvangen wij uw abonneegegevens om uw melding te behandelen. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal Toch netjes zo'n berichtje. Vult u rustig aan !!!
Gast Paullo Geplaatst: 14 juli 2011 Geplaatst: 14 juli 2011 Van sommigen blijkbaar nog wat meer dan van anderen, want ik zou - bij wijze van voorbeeld - toch niet in staat zijn om hier te melden dat sinds 10 jaar het hoofdkantoor van CanalDigitaal het IP adres van de SMTP server als HTTP proxy gebruikt. Zo ver gaat mijn interesse nu wel niet. Maar ieder zijn hobby, daar is inderdaad niets mis mee. Integendeel. Het was gewoon maar een vaststelling. Wat het nette berichtje betreft, hopelijk worden de gegevens nu overgemaakt, zodat voor eens en voor altijd duidelijkheid komt. Greets
Beheerder Michel Geplaatst: 14 juli 2011 Beheerder Geplaatst: 14 juli 2011 Zo'n 11 jaar geleden, mogelijk ver voor jouw tijd was er eens een bedrijfsjurist van CanalDigitaal voornaam Freek, met de bijnaam 'Engeltje'. Helaas bleek deze heer niet zo'n engeltje want hij vond het nodig om op zeer onbeschofte wijze onder diverse schuilnamen op diverse forums leugens over een aantal mensen (waaronder ikzelf) te verspreiden. Die leugens gingen zelfs zo ver dat deze heer die in naam van CanalDigitaal handelde smaad en laster pleegde en de privacy van een aantal mensen op grove wijze schond door bijvoorbeeld ongeoorloofd computers en (gesloten) brieven te doorzoeken en lezen. De forumbezoekjes pleegde deze man op de diverse forums vanuit het IP adres dat toebehoorde aan smtp.canaldigitaal.nl. Als je zo grof genaaid bent, kan je jezelf wel voorstellen dat dit niet zomaar vergeten wordt en als je dan plotseling in de registratie wachtrij op het forum smtp.canaldigitaal.nl ziet staan, alle alarmbellen weer gaan rinkelen Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Satwatcher Geplaatst: 14 juli 2011 Geplaatst: 14 juli 2011 Dan zou ik als ik jou was maar helemaal geen abonnementjes bij KPN nemen. Waar daar zit dit Engeltje nu op een hogere functie Satwatcher ---------------------------------------
Beheerder Michel Geplaatst: 15 juli 2011 Beheerder Geplaatst: 15 juli 2011 Maar goed, om weer volledig on topic te gaan: Freek mag dan al lang weg zijn, maar de boevenstreken bestaan dus nog steeds. Als er meermaals mensen telefonisch zeer nadrukkelijk aangeven dat ze geen abonnement, verlenging of opwaardering van hun pakket willen en dan toch een bevestiging ontvangen dat ze 'iets' afgesloten hebben gaat er iets heel erg fout. Als mensen meermaals aangeven niet meer gebeld te willen worden voor CanalDigitaal verkoop activiteiten en dan toch steeds weer terug gebeld worden is er iets heel erg mis. Jammer dat er in het geval van Harley aan zijn kant geen gespreksopnames zijn, maar want ik ben er van overtuigd dat CanalDigitaal geen gespreksopnames heeft waarin 'moeder Harley' zegt dat ze graag een abonnement, verlenging of opwaardering wil. Harley laat ons vast wel weten hoe het afloopt. Ik denk dat ik het wel weet. CanalDigitaal trekt de keutel in, maakt het abonnement ongedaan en doet verder alsof er niets gebeurt is. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gast Paullo Geplaatst: 15 juli 2011 Geplaatst: 15 juli 2011 Dit stond vandaag in Gazet van Antwerpen: Bron: Gazet van Antwerpen Website Datum: 15/07/2011 Auteur: Citaat: Belgacom heeft duizend euro schadevergoeding en alle gerechtskosten moeten betalen aan Leo Storms uit Zoersel. De man schakelde eind 2009 van Belgacom/Proximus over naar Base toen hij einde contract was bij Belgacom. Met de hulp van zijn advocaat kon hij bewijzen dat Belgacom hem nadien op slinkse wijze toch nog een contractverbrekingsvergoeding van 400 euro wou doen betalen. Zo beweerde de operator dat Storms telefonisch een nieuw contract had aanvaard, terwijl de man naar eigen zeggen nooit dergelijk telefoontje had ontvangen. De vrederechter gaf de Zoerselnaar na anderhalf jaar strijd nu gelijk. Belgacom werd veroordeeld voor het aanbrengen van "niet te schatten leed" en "tergend en lasterlijk geding", wat inhoudt dat er kwaadwilligheid van de telecomoperator in het spel was. De vrederechter betoogde eveneens dat de heer Storms wel betere dingen te doen had als kinesist dan voortdurend gedagvaard te worden voor een gsm-contractbreuk die hij nooit had gepleegd. "Niets verkeerds gedaan" Belgacom gaat niet in beroep, maar laat weten dat het niet akkoord gaat met de vrederechter en er bij blijft niets verkeerds te hebben gedaan. "De klant is altijd koning bij ons", aldus Belgacom-woordvoerder Jan Margo Sommigen zullen het niet graag lezen, maar zoals ik al schreef is dat wat hier wordt aangehaald (en waarvan we niets meer weten behoudens het bericht van de topicstarter) alleszins geen exclusiviteit voor CDS. Greets
Beheerder Michel Geplaatst: 15 juli 2011 Beheerder Geplaatst: 15 juli 2011 Totaal off-topic. Wat heeft belgacom met Canaldigitaal te maken? Niemand beweerd dat canaldigitaal het enige bedrijf met malafide verkoop praktijken en slechte service is. Als Belgacom in de sloot springt, springt Canaldigitaal dan ook? Al zijn er 100 andere bedrijven die slecht presteren, het gaat hier om canaldigitaal en geen 100 andere slechte bedrijven die dat goed kunnen praten. Dat kan alleen canaldigitaal zelf door er voor te zorgen dat dit soort zaken niet meer gebeuren. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
wopla Geplaatst: 15 juli 2011 Geplaatst: 15 juli 2011 laat ik dan ook maar even meedoen, kom terug van vakantie in kroatie liggen er 2 brieven van CD op de mat,ik citeer gefeliciteerd met de vernieuwing van uw abonnement.Zoals met U besproken,hebben we uw abonnementop smartcardnr.*************** aangepast naar een nieuw jaarcontract voor de duur van 12 mnd.,zodat U zonder onderbreking kunt genieten van dit zenderpakket.Wij wensen U veel kijkplezier. Dit lees je en werkelijk je ogen rollen uit je hoofd van ongeloof,tegelijker tijd word je pisnijdig en stijgt je bloeddruk behoorlijk. want de brief is gedateerd op een datum dat je lekker aan het strand zit en er verder niemand in huis is geweest!! controle van mijn opzegtermijn was 1 mnd. en is nu 1 jaar. onderop staat mocht bovenstaande niet juist zijn,kunt u dit binnen 7 dagen schriftelijk of per email bekent maken.Dit was natuurlijk voorbij dus maar gebeld 15ct per minuut,ja ze begrepen er ook niets van was ergens iets fout gegaan,ze gaven één of ander lulverhaal op en ze zouden er een notitie van maken en het herstellen.Voorlopig staat het abo.nog steeds op 1 jaar dus vrees dat ik weer eens zal gaan moeten bellen. want is het niet zo dat als je een jaarcontract heb ze dan het hele jaarbedrag afschrijven? in afwachting. 80cm schotel ; topfield 4000pvr; philips dsr 7121 (in de kast);sab titan 2 combo 1.3.42
Beheerder Michel Geplaatst: 15 juli 2011 Beheerder Geplaatst: 15 juli 2011 Ik zwijg nu heel hard Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gast Paullo Geplaatst: 15 juli 2011 Geplaatst: 15 juli 2011 Citaat: Ik zwijg nu heel hard Ik kan mij nochtans inbeelden dat dat moeite moet kosten. Citaat: Dit was natuurlijk voorbij dus maar gebeld 15ct per minuut,ja ze begrepen er ook niets van was ergens iets fout gegaan,ze gaven één of ander lulverhaal op en ze zouden er een notitie van maken en het herstellen. En zo hoort het ook. Alléén is het zo dat het bellen aan 15ct per minuut er te veel aan is en dat men bij CDS er zich eens zou moeten over bezinnen om het telefoneren voor bestaande klanten te herleiden tot het tarief van een normaal binnenlands telefoongesprek. Dat zou al veel frustratie wegnemen. Greets
Zuppelan Geplaatst: 15 juli 2011 Geplaatst: 15 juli 2011 Ik zou 1 briefje sturen om juridisch sterk te staan en voor de rest vrolijk te negeren. Laat CDS maar bewijzen dat je een abonnement hebt afgesloten.
Johan45 Geplaatst: 15 juli 2011 Geplaatst: 15 juli 2011 Origineel bericht van: wopla kom terug van vakantie in kroatie liggen er 2 brieven van CD op de mat Wat stond er in de tweede brief.? Vult u rustig aan !!!
LAX Geplaatst: 15 juli 2011 Geplaatst: 15 juli 2011 Origineel bericht van: Johan45 Wat stond er ib de tweede brief.? CanalDigitaal had tot voor kort altijd de gewoonte om veel van hun brieven in tweevoud op te sturen, over geldverkwisting gesproken. Sony 46HX920 FullHD LED TV, Humax iCord HD (320 GB) Visiosat Bisat G4 Quadro
Beheerder Michel Geplaatst: 15 juli 2011 Beheerder Geplaatst: 15 juli 2011 Origineel bericht van: Zuppelan Ik zou 1 briefje sturen om juridisch sterk te staan en voor de rest vrolijk te negeren. Laat CDS maar bewijzen dat je een abonnement hebt afgesloten. Nogmaals dat werkt niet, want dan beland je dus in het traject waar ze je rekeningen gaan sturen, jij niet betaald en ze je kaart uitschakelen. Dan heb je niets meer! Zo is het mij destijds ook gegaan. Ik had jarenlang een top abonnement met voetbal. Destijds een slordige € 65,00 per maand. Omdat die knullen tot 2 x toe adreswijzigingen niet fatsoenlijk verwerkten en mij als klant overal de schuld van gaven, me telefonisch aan het lijntje hielden en op brieven gewoonweg niet reageerden, hebben ze mij onnodig lang lastig gevallen met deurwaarders en zijn er uiteindelijk aan beide kanten een hoop kosten gemaakt, maar hebben ze uiteindelijk wel de keutel ingetrokken omdat ze geen poot hadden om op te staan. Ik zat wel zonder abonnement en met een waardeloze € 70 euro dure smartcard/ijskrabber en moet daardoor nu genoodzaakt gebruik maken van andere middelen. Ik zou anders tot op de dag van vandaag betalende klant zijn geweest, maar door hun belachelijke 'dienstverlening' doe ik NOOIT meer zaken met Canaldigitaal. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen