Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Net telefonisch contact gehad ( goed gesprek ) is mij ook van hun kant gevraagd dit te melden.

 

De verlenging is dus aan de hand van het gesprek met moeders teruggedraaid, en er is toegegeven dat het niet helemaal goed was gegaan.

 

Bovenstaande zin heb ik dus ook overlegd met degene aan de telefoon aangegeven dat het zo ook hier kwam te staan. Degene kon dus niet zelf het gesprek terug luisteren, maar dit was aan de hand van een notitie van een collega die het wel had beluisterd.

 

Hoop dat we er allemaal wat van geleerd hebben.

VU+ Duo2 - PrismCube


  • Reacties 204
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Mooi dat het opgelost is maar ben nog steeds van mening dat dit soort praktijken niet kunnen en horen te kunnen en vind dan ook dat hun daar wel wat mee moeten doen maar of dat gebeurd betwijfel ik wel.

 

ps zelf nog geen nare ervaringen gehad met hun maar wat niet is kan nog komen.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Gast Lurkertje
Geplaatst:

Om te voorkomen dat ze mij er ooit in kunnen naaien, heb ik een niet bestaand telefoonnummer in hun administratie op laten nemen.

 

Dat zouden er meer moeten doen.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Cobus R
ps zelf nog geen nare ervaringen gehad met hun maar wat niet is kan nog komen.

Zo is het, altijd positief blijven denken! laugh
Geplaatst:

Moet mij wel even van het hart,dat ik vanmorgenom 6.14 op het bericht van satwachter,dat engeltje of freek een hoge functie bij kpn heeft,en mijn antwoord daarop: dat kpn hier op 4 satall

toch ook adverteerd,en mischien canaldigital dat in de toekomst

ook zal doen,het nadien dat ik het terug las ineens verdwenenen was.of was dat een techniese storing? dat kan natuurlijk ook.

Geplaatst:

Dit bericht is verwijderd.

Je ging off topic en bovendien is het onwaar.

De advertentie die je ziet wordt door google geplaatst.

Zo kan je hier ook regelmatig een advertentie van CanalDigitaal zien.

Daar klik ik dan ook regelmatig op zodat canalDigitaal ook meebetaald aan ons onafhankelijke forum. wink

 

En nu weer terug naar het onderwerp.

Vult u rustig aan !!!

Geplaatst:
Citaat:
( goed gesprek )


Dus zo'n viespeuken waren het dan ook niet.

Het is dus toch mogelijk om met CDS op redelijke manier in discussie te treden over dit soort van zaken en ik heb al een aantal zaken positief zien evolueren na contacten met de Webcare-afdeling.

Hopelijk grijpt de wetgever in deze materie en wordt het ondertekend terugzenden van een overeenkomst verplicht.

Dat bestaan dit soort van zaken zowel bij CDS als elders niet meer.

Greets
Geplaatst:
Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: wopla

kom terug van vakantie in kroatie liggen er 2 brieven van CD op de mat


Wat stond er in de tweede brief.?


ik heb 2 smartcards dus gelijk 2x jaar abo.

80cm schotel ; topfield 4000pvr;

philips dsr 7121 (in de kast);sab titan 2 combo 1.3.42

Geplaatst:
Origineel bericht van: Paullo
Citaat:
( goed gesprek )


Dus zo'n viespeuken waren het dan ook niet.

Het is dus toch mogelijk om met CDS op redelijke manier in discussie te treden over dit soort van zaken en ik heb al een aantal zaken positief zien evolueren na contacten met de Webcare-afdeling.

Hopelijk grijpt de wetgever in deze materie en wordt het ondertekend terugzenden van een overeenkomst verplicht.

Dat bestaan dit soort van zaken zowel bij CDS als elders niet meer.

Greets


Dat heeft hij afgesproken met de helpdesk medewerker en is dus niet wat hij vind ?

Ik hoop ook dat de wetgever dat doet.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

Er blijkt uit niets dat CanalDigitaal aan een oplossing werkt.

Stil houden en de onoorbare zaken onder de pet houden lijkt het motto.

Vandaar -mijn mening- dat CanalDigitaal actief is op en eigen door hen zelf gemodereerd forum.

Vult u rustig aan !!!

Geplaatst:

CanalDigitaal ,

 

 

 

Onlangs heb ik een schriftelijke aanmaning ontvangen voor een kaart die in februari 2011 schriftelijk is opgezegd. Het betreft de kaart met kaartnummer: 100 130 509 149 71.

 

 

 

De contractduur van deze kaart liep tot april 2011. In februari is deze kaart dan ook opgezegd en daarmee is de opzegtermijn van een maand in acht genomen. Nadat de kaart in februari was opgezegd is er in april een rekening gestuurd door CanalDigitaal betreffende de opgezegde kaart. Toen is er telefonisch contact geweest en heb ik gevraagd waarom er alsnog een rekening is gestuurd. Toen werd mij verteld dat de brief en de rekening elkaar gekruist zouden hebben en dat het verder in orde was.

 

 

 

Vervolgens werd er een tweede (herinnerings) nota gestuurd. Deze nota is geretourneerd aan CanalDigitaal en daarop is vermeld dat de kaart in februari is opgezegd. Ook over deze nota is telefonisch contact geweest om onduidelijkheden te voorkomen. Toen werd wederom gemeld dat het in orde zou komen.

 

 

 

Naast deze eerste en tweede nota heb ik ook nog een derde nota ontvangen. Ook toen is er telefonisch contact geweest met de klantenservice. Toen werd mij verteld dat het een misverstand was en wederom zou het weer in orde komen. Ik ben toen ook nog teruggebeld door een medewerker van de klantenservice met de mededeling dat het in orde was.

 

 

 

Op 27 juni 2011 heb ik een brief ontvangen met de mededeling dat het verzoek op het huidige abonnement is verwerkt en op 25 juli in zou gaan. Maar ook dit is onjuist, aangezien de beëindiging plaats moet vinden in april en niet op 25 juli. Op 7 juli 2011 heb ik weer een brief ontvangen waarin staat dat er nog een openstaand bedrag is van € 85,96. Ook hier is telefonisch op gereageerd, waarbij ook de tweede kaart is opgezegd. Het betreft de kaart met nummer: 100 168 74 03 97 02

 

 

 

Na het vele telefonische contact is het nog steeds niet in orde, zoals dat wel elke keer wordt gezegd. Ik verwacht dan ook dat het middels deze brief in orde wordt gemaakt. Omdat door mij de juiste opzegtermijn in acht is genomen komt het openstaande bedrag te vervallen. Tevens wil ik de gemaakte telefoonkosten en verzendkosten op CanalDigitaal verhalen.

 

 

 

Ik verwacht spoedig een reactie

 

Geplaatst:

CanalDigitaal kan hier lezen en doet dat ook.

Ik denk dat je probleem intussen al in behandeling is.

Een bericht schrijven op het CanalDigitaal forum is naar mijn mening overbodig.

Zelf denk ik dat in de praktijk er meer resultaat is te halen op Sat4all dan op het door CanalDigitaal gemodereerde forum.

Vult u rustig aan !!!

Geplaatst:
Citaat:

Een bericht schrijven op het CanalDigitaal forum is naar mijn mening overbodig.

Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Op dit forum zal CDS niet met een PM kunnen/willen reageren. Dat kan op dat andere forum wel....

Tja CDS stelt namelijk de server en het domein ter beschikking daar dat weten we inmiddel wel.

Tja...!! Waar is het perfect!!

Wat ik me afvraag heeft degene hier een bevestigingsbrief ontvangen dat het abonnement beeindigd zou worden. Heeft hij enig bewijs (bevestigings email, call nummer, briefje van brief aangetekend versturen) dat er is afgezegd???

Maar het staat weer eens op een forum. Dus de kans is zeer groot dat het rechtgetrokken wordt.
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...