Gast Paullo Geplaatst: 22 juli 2011 Geplaatst: 22 juli 2011 Citaat: Ik denk dat je probleem intussen al in behandeling is. Heb jij dan al contact gehad met de "nieuwe" topicstarter in dit bestaande topic. Greets
Beheerder Michel Geplaatst: 22 juli 2011 Beheerder Geplaatst: 22 juli 2011 Origineel bericht van: paulktm dat weet ik maar ik wil hiermee de mensen waarschuwen dat niet alles perfect is bij canaldigitaal en vooral de klantenservice niet. Dit klinkt zoooooooo bekend. Je hebt nu 3 x contact gezocht. Nu niets meer doen. Laat ze het lekker uitzoeken daar. Wel goed bijhouden wanneer je wie gesproken hebt. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Johan45 Geplaatst: 22 juli 2011 Geplaatst: 22 juli 2011 Origineel bericht van: Paullo Citaat: Ik denk dat je probleem intussen al in behandeling is. Heb jij dan al contact gehad met de "nieuwe" topicstarter in dit bestaande topic. Greets Waarom zou ik.? Ik heb geen fouten te verbergen en geef mijn mening open op het board. Vult u rustig aan !!!
paulktm Geplaatst: 22 juli 2011 Geplaatst: 22 juli 2011 ja na de eerste keer opzeggen durven ze ook nog terug te bellen en te vragen of ik het andere kaartje hoger wil laten zetten en of ik het op gezegde kaartje als tweede kaartje wou behouden . maar dan moest het tweede kaartje wel na een hoger pakket laten zetten.de eerste keer niet aangetekent opgezegd kost iedere keer 7 euro wel telefonisch en schriftelijk de ene zegt daar je moet het schriftelijk doen de andere zegt zegt telefonisch dan weet ik het ook niet meer.we wachten maar af.en bewijzen heb ik.
Harley Geplaatst: 22 juli 2011 Auteur Geplaatst: 22 juli 2011 Komt goed uit dat het topic weer naar boven is gehaald. Heb de schriftelijke bevestiging die beloofd is aan mijn adres niet ontvangen, zal me weer benieuwen.... VU+ Duo2 - PrismCube
Littlesat Geplaatst: 22 juli 2011 Geplaatst: 22 juli 2011 Citaat: Heb de schriftelijke bevestiging die beloofd is aan mijn adres niet ontvangen, zal me weer benieuwen.... Tja...die had inmiddels al lang binnen moeten zijn lijkt me... Met bloemen!!! Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
joker55 Geplaatst: 22 juli 2011 Geplaatst: 22 juli 2011 Ik heb het al eerder gezegd. Als je via de website een TV-pakket kan opvragen, en af kan sluiten, is het ook weetelijk gezien accoord om via de website (dus via een e-mail) kan opzeggen. http://www.iusmentis.com/contracten/email-rechtsgeldig/ Hierin staat dat opzeggingen per e-mail rechtsgeldig is!!! Hoe CDS ook zit te blaten dat eea telefonisch moet (met dat betaalnummer), dit is onzin, en gewoon geldklopperij. Je hebt dan ook totaal geen bewijs. Gewoon in de [mijn canalldigitaal] omgeving een e-mail sturen. Ze sturen "netjes" een bevestiging terug op je eigen e-mail adres met de inhoud, dus je hebt direct bewijs dat het gestuurd is. Wat hun er dan mee doen, is jouw zaak niet meer. Telefonisch kunnen ze je van alles wijs maken, en als hun bewijs willen/moeten hebben maken ze een bandopname. Maar via e-mail heb jij bewijs, en rechtsgeldig! HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
Moderator ceesv Geplaatst: 22 juli 2011 Moderator Geplaatst: 22 juli 2011 Je kan een contract wat electronisch tot stsnd is gekomen ook electronisch opzeggen mits... er voldaan is aan zorgvuldigheidseisen: Het moet raadpleegbaar zijn. Het moet verifieerbaar zijn. Het moet dateerbaar zijn. De identiteit van de partijen moet zijn vastgesteld en bekend zijn (electronische handtekening) Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Harley Geplaatst: 22 juli 2011 Auteur Geplaatst: 22 juli 2011 Origineel bericht van: ceesv Je kan een contract wat electronisch tot stsnd is gekomen ook electronisch opzeggen mits... er voldaan is aan zorgvuldigheidseisen: Het moet raadpleegbaar zijn. Het moet verifieerbaar zijn. Het moet dateerbaar zijn. De identiteit van de partijen moet zijn vastgesteld en bekend zijn (electronische handtekening) Dat doet oa transip, opzeggen/aanmaken alles met elektronische handtekening. Vind deze een goed voorbeeld hoe het zou moeten zijn. Nooit gezeik en altijd de boel voor elkaar. VU+ Duo2 - PrismCube
hobbytraveler Geplaatst: 23 juli 2011 Geplaatst: 23 juli 2011 Hoi ik het verhaal een beetje gevolgd, ik heb uit eigen ervaring ondervonden dat bij de callcenters niet altijd correct wordt gewerkt,ik ben in begin van het jaar telefonisch benaderd door C.D met een aanbieding met internet en vast bellen aangezien de aanbieding voordeel zou opleveren heb ik daar mee ingestemd , de aansluiting zou een maand later gebeuren, maar na twee maanden nog geen enkele reactie tot ik weer werd gebeld door C.D , die meneer heb ik gevraagd wat daar de oorzaak van was maar dat kon hij me niet mededelen hij zou het uitzoeken, ik zou de week erop een bevestiging van krijgen. Ik kreeg inderdaad een brief met de hartelijke felicitaties van hun dat ik gekozen had voor een andere abbonnement maar er werd niet in de brief vermeld wat voor pakket van hun, ik heb hun gelijk een email gestuurd dat ik dat niet wil en gewoon mijn eigen pakket wil houden en verder overal vanaf zag, ik kreeg keurig daar een bevestiging van en ik was allang blij dat ik mijn internet niet had opgezegd anders had ik er vier maanden zonder gezeten. tomtraveler
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen