Gast Paullo Geplaatst: 9 juli 2011 Geplaatst: 9 juli 2011 Citaat: Je bent er niet bijgeweest, kent niet alle exacte bewoordingen en feiten, je weet niet wat de versie van het Callcenter is, maar je hebt al wel een eindoordeel klaar? Inderdaad, maar ik heb al gemerkt dat hier soms veel helderzienden met paranormale gaven berichten posten. We kennen één kant van het verhaal, het andere niet. Greets
Eduard07 Geplaatst: 9 juli 2011 Geplaatst: 9 juli 2011 Origineel bericht van: Paullo We kennen één kant van het verhaal, het andere niet. Greets En zo is het precies! Waarmee ik dus geen oordeel heb uitgesproken over de versie van Harley. Ik ben alleen ook de versie van de tegenpartij nodig om uberhaupt een oordeel te kunnen geven. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
leo1949 Geplaatst: 9 juli 2011 Geplaatst: 9 juli 2011 Een bekend gezegde luid: Je kunt beter vliegen vangen met stroop dan met azijn. Want op dat forum zitten de mensen van CD's zelf dus niet van het callcenter. Ik denk dat je door deze schrijfstijl je kansen daar aardig gereduceerd hebt. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Harley Geplaatst: 9 juli 2011 Auteur Geplaatst: 9 juli 2011 Boeien, blijven boeven in mijn ogen VU+ Duo2 - PrismCube
Gast Paullo Geplaatst: 9 juli 2011 Geplaatst: 9 juli 2011 Citaat: Boeien, blijven boeven in mijn ogen Tsja, dat kan je natuurlijk op alle forums van Nederland gaan roepen en hier nog een keer of tien herhalen tot niemand het nog leest, maar of dat het probleem gaat oplossen, lijkt mij eerder onwaarschijnlijk. Als dat kan opluchten, mij niet gelaten, maar echt boeiend voor de andere gebruikers op dit forum lijkt mij dat niet Greets
Miauw Geplaatst: 9 juli 2011 Geplaatst: 9 juli 2011 Is het nu opgelost of niet? Het is mij niet helemaal duidelijk. Als het niet opgelost is: Volgens mij moet een telefonische overeenkomts tegenwoordig vanaf het begin tot het einde van het gesprek worden opgenomen, dus geen knip en plak werk. Juridisch gezien kan je het op "dwaling" gooien, dan ligt de bewijslast bij CDS. Als het in het gesprek duidelijk naar voren komt dat de verkoper zich loopt op te dringen en je moeder hoorbaar ziek is, dan heeft CDS een flink probleem. Ik dat laatste geval zou ik CDS aansprakelijk stellen wegens bejegening, tevens een schade vergoeding eisen i.v.m. de gemaakte kosten + een inmateriële schadevergoeding. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Beheerder Michel Geplaatst: 10 juli 2011 Beheerder Geplaatst: 10 juli 2011 Origineel bericht van: Harley Origineel bericht van: Jassy Je hebt als consument 7 dagen de tijd om bij een aankoop via telefoon of internet het contract zonder reden te ontbinden (afkoelperiode wet koop op afstand). De grote vraag is dus, is dit binnen 7 dagen gebeurd? Zo ja, dan dient CD gewoon gehoor te geven aan je verzoek. Overigens wel weer een mooie smeerlapperij van CD als ik dat zo lees. Schrijven heeft een datum van 30-6, ben dus net te laat. Brief krijg ik net pas onder ogen. Waar halen ze het lef vandaan om zo abbo's af te sluiten, oude mensen lastig te vallen. Moeder geeft aan, niet een keer ja te gezegd te hebben, en constant aan te hebben gegeven dat ze niet steeds moeten bellen. Wat ze dus dus bleven doen. Dit verhaal heb ik een paar maanden geleden ook al geschreven en ik had van alle gesprekken die mijn kennis met CanalDigitaal heeft gevoerd gesprekopnames. Er was niet één keer ja gezegd of zelfs maar interesse getoond, maar 3 dagen later lag er een orderbevestiging in de bus. Het zijn naar mijn mening ook een stel smerige boeven. Dan kan Paulo CanalDigitaal als gewoonlijk wel gaan lopen verdedigen, maar dit soort smerige acties gebeuren bij het callcenter van CanalDigitaal gewoon vaak en dat is een feit. Er zitten daar een paar mensen die op een hele brutale en zelfs onbeschofte wijze met manupulatie en onjuiste gegevens hun sales targets proberen te halen. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 10 juli 2011 Moderator Geplaatst: 10 juli 2011 Doordat Canaaldigitaal zaken doet met dit soort call centers slopen ze wel hun naam. Eigenlijk zag je dit gedrag alleen bij de energie bedrijven. Een paar rotte appels op zo'n callcenter, die achter hun bonus aanzitten, bezorgen je bedrijf een heel slechte naam. Wel denk ik, dat je met deze klacht bij Canaaldigitaal meer bereikt met een zakelijke opstelling, beginnen met ze uit te schelden is wel te begrijpen, maar wanneer iemand zo tegen mij begint, sta ik hem niet te woord. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast Paullo Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 Citaat: Dan kan Paulo CanalDigitaal als gewoonlijk wel gaan lopen verdedigen Waar jij dat allemaal leest, weet ik niet, maar voor een zondagmorgen getuigt het wel van bijzonder veel fantasie. Ik heb niet de gewoonte mee te roepen met een ganse kudde van loeiende wolven die zeer vaak niet verder kijken dan hun neus lang is. Ik heb al evenmin de behoefte om mijn persoonlijke zaken met CDS of TVVlaanderen via het forum te regelen. Die regel ik zelf wel via de geëigende kanalen. Maar zoals ik al schreef, als het kan opluchten om te schrijven dat CDS boeven zijn, jullie doen maar. Het wordt dan stilaan groepstherapie. Greets
Harley Geplaatst: 10 juli 2011 Auteur Geplaatst: 10 juli 2011 Het lucht niet alleen op, ze zijn het ook. Zulke praktijken mogen best naar buiten gebracht worden als het niet teruggedraaid kan worden. Laatste telefoontje waar ik vroeg waarheen te mailen, staat onderaan de orderbevestiging letterlijk "schriftelijk of per email aan ons kenbaar te maken" om zodoende dit 1 dag te laat alsnog even te doen. Werd na overleg met een collega keihard gezegd dat CD geen email heeft. VU+ Duo2 - PrismCube
Johan45 Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 Je klacht is heel herkenbaar. Niemand kan ontkennen dat deze kwalijke praktijken van een callcenter hier met enige regelmaat terugkeert. Vult u rustig aan !!!
Amager95 Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 Origineel bericht van: Harley Het lucht niet alleen op, ze zijn het ook. Zulke praktijken mogen best naar buiten gebracht worden als het niet teruggedraaid kan worden. Laatste telefoontje waar ik vroeg waarheen te mailen, staat onderaan de orderbevestiging letterlijk "schriftelijk of per email aan ons kenbaar te maken" om zodoende dit 1 dag te laat alsnog even te doen. Werd na overleg met een collega keihard gezegd dat CD geen email heeft. Misschien dit alles eens voorleggen bij Antoinette Hertsenberger van TROS Radar? Zij is ook al een aantal malen in debat gegaan met de heren en dames van o.a. Ziggo en KPN. Zij is ook de drijvende kracht tegen de strijd tegen de woekerpolissen geweest. Dus probeer haar te benaderen voor een verandering en aanpak van CDS - M7.
Littlesat Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 En wat als CDS nu gewoon met een tape komt waar je moeder gewoon JA antwoord op vragen. Om je te kunnen abonneren moeten ze dit hebben...!!!! Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
SaTJuNK Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 Origineel bericht van: Harley Je hebt als consument 7 dagen de tijd om bij een aankoop via telefoon of internet het contract zonder reden te ontbinden (afkoelperiode wet koop op afstand). Schrijven heeft een datum van 30-6, ben dus net te laat. Brief krijg ik net pas onder ogen. Volgens mij heb je nog tot morgen om op te zeggen, het zijn nl 7 WERKDAGEN en morgen (maandag) is het de zevende werkdag.. Dus morgen direct bellen als ik jou was.. VU Duo4K SE
Harley Geplaatst: 10 juli 2011 Auteur Geplaatst: 10 juli 2011 Origineel bericht van: Littlesat En wat als CDS nu gewoon met een tape komt waar je moeder gewoon JA antwoord op vragen. Om je te kunnen abonneren moeten ze dit hebben...!!!! Nodig ze dan ook uit om dit zelfs online te zetten. Zelfs als zou ze ergens ja opgezegd hebben, blijft het een lage streek omdat ze echt niet het verschil weet of er nou iemand van digitenne of CD aan de lijn hangt. Ze is nog steeds aan het wennen dat ze nog maar een remote heeft. Staat me trouwens bij dat er gezegd wordt dat gesprekken opgenomen worden in het kader van opleiding en automatisch verwijderd worden na een X aantal dagen. Denk dat het al toevallig automatisch verwijderd is. VU+ Duo2 - PrismCube
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen