Gast Paullo Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Ik dacht niet dat hetgene nu wordt gepost over satellietforum nieuwe informatie is. Dat de eigenaar M7 is, was toch sinds lang geweten. Veel "censuur" heb ik daar nog niet gezien en kritiek op CDS staat er ook, dus ik zou niet te vlug spoken zien. Taalgebruik zoals viespeuken en boeven werd er niet getolereerd, maar dat lijkt mij niet echt onlogisch. Greets
Beheerder Michel Geplaatst: 11 juli 2011 Beheerder Geplaatst: 11 juli 2011 Het forum is zelfs EIGENDOM van CanalDigitaal dus reken maar dat ze er ook beheer/moderator rechten hebben. Citaat: Current Registrar: MELBOURNE IT, LTD. D/B/A INTERNET NAMES WORLDWIDE IP Address: 81.171.86.30 (ARIN & RIPE IP search) Record Type: Domain Name Server Type: Indeterminate Lock Status: clientTransferProhibited Domain Name.......... satellietforum.com Creation Date........ 2007-11-05 Registration Date.... 2007-11-05 Expiry Date.......... 2011-11-05 Organisation Name.... M7 Group SA Organisation Address. rue Albert Borschette 2 Organisation Address. Organisation Address. Luxembourg Organisation Address. L-1246 Organisation Address. Luxembourg Organisation Address. LUXEMBOURG Admin Name........... Thibaut Hausman Admin Address........ rue Albert Borschette 2 Admin Address........ Admin Address........ Luxembourg Admin Address........ L-1246 Admin Address........ Luxembourg Admin Address........ LUXEMBOURG Admin Email.......... domreg @ ########### .nl Admin Phone.......... +31.356555666 Admin Fax............ Tech Name............ Csd Centrale Service Desk Tech Address......... Telefoonweg 44 b Tech Address......... Tech Address......... Ede Tech Address......... 6712 GD Tech Address......... Gelderland Tech Address......... NETHERLANDS Tech Email........... domreg @ XXXXXXXXXXXX.nl Tech Phone........... +31.XXXXXXXXXXX Tech Fax............. +31.XXXXXXXXXXX Name Server.......... ns.bos.nl Name Server.......... ns2.bos.nl Er wordt daar wel meer verwijderd dan alleen ongepast taalgebruik Je gaat zelfs overigens net zo hard off-topic en verder vind ik dat jij kritiek wel erg slecht kunt verdragen. Je staat meteen op je achterste benen, precies zoals je het zou verwachten als je wat te verdedigen hebt. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gast Paullo Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Ik heb helemaal niets te verdedigen, wees daar maar zeker van. Ik stel alléén vast dat als een mening wordt geschreven die afwijkt van wat sommigen graag zien dat blijkbaar geschreven wordt, je geen inhoudelijk antwoord meer krijgt, maar het volgende verschijnt: " Dan kan Paulo CanalDigitaal als gewoonlijk wel gaan lopen verdedigen. " " Ja, meelopers en ja knikkers zijn er overal in overvloed." "Je bent wel erg goed bezig om de CanalDigitaal kant goed te praten. Dat is natuurlijk je goed recht en die ruimte krijg je ook op een onafhankelijk board." " Je gaat zelfs overigens net zo hard off-topic en verder vind ik dat jij kritiek wel erg slecht kunt verdragen. Je staat meteen op je achterste benen, precies zoals je het zou verwachten als je wat te verdedigen hebt" Wie gaat er dan off-topic. Sorry hoor, maar ik ga niet om de auteurs van die citaten te plezieren, mijn mening veranderen en als één van de vele konijnen naar een lichtbak staren zonder nog naar iets anders te kijken. Gelukkig is het hier zoals geschreven een onafhankelijk board en mag een afwijkende mening geschreven worden, hoewel het mij ook zou plezieren dat er wat respect zou worden opgebracht voor een afwijkende mening en niet telkens hetzelfde soort voormelde opmerkingen zou terugkomen. Greets
Edwin024 Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Canaldigitaal heeft daar zeker moderator capaciteiten. In elk geval in hun eigen forum deel. En die Box roept zo hard dat hij geen medewerker van Canaldigitaal is, dat het in elk geval gezien zijn gedragingen lijkt dat Canaldigitaal hem betaald..... Gigablue Quad met Wavefronier T90 (8x Smart LNB)
de Steef Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Ik hoor iedereen klagen dat het contact met CD zo moeizaam verloopt. Ik begrijp dat het satelietforum gemodereerd wordt door CD, aangezien het forum van hun is. Dan gebruik je toch dit forum om in contact te komen met CD. Als je dan zonder frustratie / emotie je probleem voorlegt heb je volgens mij grote kans op een antwoord. Vervolgens kan je dan hier je emoties en frustraties uiten ,bij voorkeur in normale bewoordingen ;-)
view Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Ach ik heb ook mijn probleempjes gehad met Canal Digitaal. Het werd het met veel hangen en wurgen later ook weer opgelost. Achteraf heb je dan wel een slecht smaak overgehouden van deze groep. Maar de oorzaak zit hem toch echt in de veel te jonge, slecht opgeleide mensen bij de callcenters. Ze roepen maar wat en zijn soms zelfs onbeschoft, die maken juist veel kapot. Wat er in dit plaatje mist is een tweede Nederlandse provider. Eentje die het net even anders aanpakt. En dan mag die rustig een beetje duurder zijn, als de service maar klopt.
daf_driver Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Dan ook maar even eenbijdrage leveren : Heb ook met de servicedesk een aantal keer over 1 ding in de clich gelegen en werd afgescheept met het antwoord dat ik maar naar dealer moest gaan voor de nieuwste software (Uh.....voor een Topfield uit 2010.....uhm werd er toen nog software aangeboden..????) Heb toen via webcare alles netjes, vriendelijk, uitgelegd wat het probleem was, et voila, binnen 1 dag was alles keurig netjes opgelost Groet Daf_driver VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0 Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir
Littlesat Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Citaat: Als je iemand ondanks duidelijk nee zeggen, ongewenst een abonnement aansmeert ben je een boef(je). Helemaal mee eens!!! Maar wie zegt dat het in dit geval ook zo gebeurt is... en hebben ze een duidelijke opname waar JA gezegt is!!! Van de andere kant van een telefoonlijntje kun je niet zien of iemand capabel is om JA of NEE te zeggen... Tot zo ver MOET tegenwoordig dit verplicht zo geregeld zijn. Is het niet zo dan doet CDS het inderdaad fout. Het enige wat dit kan oplossen is nieuwe regelgeving dat geregeld moet worden vanuit Den Haag. Dit door bevoorbeeld de kans om er binnen 7 of 8 werkdagen van af te zien af te schaffen en te vervangen in het antwoorden van die brief met een handtekening. Wordt deze binnen een X aantal dagen niet door de klant teruggestuurd dan vervalt alles.... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Harley Geplaatst: 12 juli 2011 Auteur Geplaatst: 12 juli 2011 Tot dusver niet de toegezegde PM ontvangen. Voor de duidelijkheid, blijf bij mijn ongezouten mening Zit ook niet op coulance te wachten, of ze geven toe dat er een fout is gemaakt en draaien het terug, of ze komen maar gewoon met bewijs dat het gegaan is zoals de wet voorschrijft. VU+ Duo2 - PrismCube
Beheerder Michel Geplaatst: 12 juli 2011 Beheerder Geplaatst: 12 juli 2011 Er zitten er hier ook een paar die daar werken. Het is pure forumvervuiling, maar je doet er niets tegen Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Beheerder Michel Geplaatst: 12 juli 2011 Beheerder Geplaatst: 12 juli 2011 Origineel bericht van: Littlesat Helemaal mee eens!!! Maar wie zegt dat het in dit geval ook zo gebeurt is... en hebben ze een duidelijke opname waar JA gezegt is!!! Ik heb van die gesprekken alle opnames gehoord, dus ik kan je garanderen dat het NIET gezegd is. Sterker nog: Er is tijdens 3 van de 5 gesprekken zelfs nadrukkelijk gezegd niet meer te bellen en tijdens het laatste gesprek werd de CanalDigitaal medewerker zelfs heel erg brutaal. Er is ondanks dat nadrukkelijk verzoek toch nog twee keer gebeld, waaronder het laatste gesprek met de brutale medewerker. Na dat gesprek kwam plotseling de abonnementsbevestiging per post. Zo gaat het dus vaker en dat is heel erg fout! Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gast 1664 Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Origineel bericht van: Michel Er zitten er hier ook een paar die daar werken. Het is pure forumvervuiling, maar je doet er niets tegen Vroeger was dat toch niet toegestaan volgens de voorwaarden van dit forum? Dus...
Cobus R Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Hoe weet jij dat Michel ? van die band opnames ? De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
schapi Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 mijn zoon leid mensen op voor n callcenter en alles moet zuiver gevraagd en beantwoord worden, ook hoort de callcenter die beld ,de luisteraar er op atent te maken dat alles goed beantwoord moet worden met ja en nee, dit ivm een opname. en hij wekt niet voor cd ok 8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens
enfield Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Hoewel niet aan de orde: ik heb het idee dat er op deze site nog wel personen zijn waar een spellinglesje goed aan is besteed.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen