Ga naar inhoud


Canal digitaal zijn boeven van het laagste soort


Harley

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Ik heb alleen maar gezegd dat je canaldigitaal steeds verdedigd en dat doe je aantoonbaar ook steeds weer, dus daar is niets mis mee.

 

Er is geen enkele reden om dan zo uit je slof te schieten en zo geagiteerd te reageren.

 

Littlesat verdedigd canaldigitaal ook steeds en op een gegeven moment gaat dat enorm opvallen.

 

Gelukkig ben ik lang niet de enige die dat opgevallen is.

 

Zolang medewerkers van CanalDigitaal aantoonbaar hier op dit forum onder schuilnamen registreren en soms ook posten, wordt daar nu eenmaal goed op gelet, maar niemand (van sat4all) heeft ooit beweerd dat zowel jij als Littlesat CanalDigitaal medewerkers zijn.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 204
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Citaat:
Ik heb alleen maar gezegd dat je canaldigitaal steeds verdedigd en dat doe je aantoonbaar ook steeds weer


Blijkbaar vergeet jij snel:

Hier heb je een voorbeeld van een topic over TVVlaanderen:

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1641956/1

Iedereen mag zelf oordelen of CDS of wie ook daarin wordt verdedigd.

Citaat:
Er is geen enkele reden om dan zo uit je slof te schieten en zo geagiteerd te reageren


Is gewoon antwoorden op jouw posts dan voor jou synoniem voor geagiteerd reageren ? Geagiteerd reageren lijkt mij iets anders. Dat zou bijvoorbeeld zo zijn als ik mensen die mijn mening niet delen als fanatici zou bestempelen, maar daar doe ik niet aan mee, zelfs niet als men mij in een bepaalde categorie probeert in te delen.

Citaat:
Gelukkig ben ik lang niet de enige die dat opgevallen is.


Inderdaad in dit topic is er nog iemand anders die hetzelfde schrijft.

Greets




Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Niet alleen in dit topic kan ik je garanderen.

 

Ik zou zowel van jou als van Littlesat zomaar 50 voorbeelden kunnen aanhalen waarin je CanalDigitaal opvallend verdedigd, maar waarom zou ik?

 

Van mij mag je, als ik dan ook maar mag zeggen dat het me opgevallen is wink

 

Citeren doe jij alleen waar het jou past, maar als ik jou op vergelijkbare wijze ga citeren ontstaat er weer een volledig ander beeld.

 

Maar wederom: Waarom zou ik....

 

Iedereen die jouw berichten bekijkt zal zien dat 95% van je berichten op dit forum direct of indirect met de M7 groep (canaldigitaal, tvvlaanderen, telesat, austriasat) te maken hebben en je die toko ook zeer vaak tot op het bot verdedigd. 3% zijn citaten van TotaalTV, waarvan diverse mensen weer duidelijke banden met de M7 groep hebben en de overige 2% is off-topic/overig.

 

Ik vraag me dan af waarom een 'normaal lid' zich vrijwel uitsluitend met de M7 groep bezig houd en ze ook herhaaldelijk aantoonbaar zo verdedigd.

 

Ook ga je niet de eerste keer over de toeren als iemand het niet met je eens is. Ook daar is een duidelijk patroon herkenbaar.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel Michel, ik was ondertussen mijn "mijn berichten" aan het bekijken naar aanleiding van je oorspronkelijke reactie, maar moet mijn antwoord nu wat aanpassen, nu jij ondertussen jouw oorspronkelijk bericht hebt gewijzigd.

 

Goed dat je de link naar "mijn berichten" hier nu vermeld, zo kan iedereen oordelen.

 

Tsja dat mijn berichten direct of indirect met de M7 groep zouden te maken hebben, dat zal wel. Ik ben abonnee bij hen en post meestal hetzij in "nieuws" of bij" TVVlaanderen", want mijn technische kennis over smartcards, ontvangers computers enz is eerder beperkt. Maar ik ken nog wel een gans aantal posters hier die quasi alléén daar posten. Verder zal je nog wat berichten terugvinden over het Franse aanbod op satelliet, omdat dat tot mijn interesseveld behoort.

 

Waar ik die "Toko tot op het bod verdedig", zie ik niet, maar iedereen mag oordelen op basis van wat hij leest.

 

3 % van mijn berichten zouden citaten zijn van Totaaltv. Is daar iets mis mee ? Ze worden gepost conform de regels die het forum daaromtrent voorziet en waarmee mij werd gevraagd rekening te houden. Als die berichten hier niet mogen, laat je het mij maar weten.

 

Ik vraag mij eerlijk gezegd af waarom je daar zoveel opschudding over maakt. Het ging hier toch om een onafhankelijk board, schreef Johan45. Daarbij passen toch ook afwijkende meningen.

 

Greets

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ehm... ik heb nooit gezegd dat je Totaal TV niet mag citeren, ik toon alleen een merkwaardig patroon aan. Geen enkel 'normaal lid' met of zonder abonnement post vrijwel uitsluitend over de M7 groep en (de rest) over totaalTV.

 

Ehm... de opschudding in dit topic kwam echt van jou, maar om dat aan te tonen zou ik je moeten gaan citeren. Jij was immers de eerste die in dit topic ergens een enorm punt van maakte, niet ik of een ander lid.

 

Mvg,

 

Michel

 

 

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
ik toon alleen een merkwaardig patroon aan. Geen enkel 'normaal lid' met of zonder abonnement post vrijwel uitsluitend over de M7 groep en (de rest) over totaalTV.


Dat is dan een uitspraak voor jou rekening.

Citaat:
Jij was immers de eerste die in dit topic ergens een enorm punt van maakte,


Als je het hebt over de onjuiste suggestie dat ik steeds CDS zou verdedigen, zie ik niet in waarom ik daarop niet zou mogen reageren.

Maar ik ga gevolg geven aan de suggesie van Debeek, want andere leden hebben hier niet veel meer aan. Je mag mij echter steeds per PM verder contacteren.

Eén voordeel heeft deze discussie wel, er zijn mij een aantal dingen zeer duidelijk geworden en op een aantal vragen die ik had, heb ik in alle geval een zeer duidelijk antwoord gekregen.

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het abonnement zogenaamd telefonisch is verlengd met een jaar dan meot men daar een opname van hebben. Je kunt dus zeggen, voerleg mij maar de handtekening, of de opname waarop ja gezegd wordt tegen de verlenging. Kunnen ze dat niet, dan is er geen probleem. CD kan het dan niet aantonen.... Dit nooit emt de eerste de beste snotneus doen die je aan de telefoon krijgt. Vraag om een 2e lijns medewerker of manager. Succes!

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Fijn, gelukkig weer on-topic.

 

Het probleem zit hem niet zozeer in de bewijslast maar de rompslomp om het weer recht te (laten) trekken.

 

Het lijkt er zeer sterk op dat CanalDigitaal deze oneerlijke werkwijze als een soort beleid hanteert, of er minimaal op de helpdesk een paar rotte appels zitten die hiermee hun sales targets willen halen.

 

[gokmodus aan]

8 van de 10 klanten laten het er bij zitten, letten niet op of lopen te veel tegen een muur op, zodat ze aan dat abonnement vastzitten.

 

Slechts 2 van de 10 maken (tijdig) bezwaar en dat is voor CanalDigitaal of die medewerker natuurlijk een acceptabel 'verlies'.

[/gokmodus uit]

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh en vergeef me mijn typfouten, ik tik dit snel op mijn werk in ;-)

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit was ook precies de reactie van moeders, laat al die ellende toch zitten voor die paar centen.

 

Voor de rest wil ik eerst de toegezegde reactie via pm afwachten van CD ( nog steeds niks gehoord ) voor ik weer verder van leer trek.

 

 

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Het lijkt er wel op of ineens bijna iedereen hier toevallig gigantische problemen heeft ervaren.....


Daar lijkt het inderdaad op Littlesat.
Kun je nagaan hoe slecht Canaldigitaal is !
wink

In mijn directe omgeving zijn er drie mensen die klant zijn bij CD.
De ontevredenheid score van deze drie is 100%.
Alle drie hebben ze één of meer misstanden gehad met CD.

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Hij gaat er niet in mee. Dat blijkt heel erg duidelijk uit dit topic. Hij schrijft immers actie te gaan ondernemen en inmiddels ook te hebben ondernomen.

 

Lezen is een kunst.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...