Gast fortec star Geplaatst: 9 juli 2011 Geplaatst: 9 juli 2011 Hoi Iedereen! Ik heb een DM800HD draaien op Gemini project II (meer dan een jaar nu) en ik wilde de kanalenlijst opversen via de search. Nadat het zoeken was gedaan en de ontvanger in een reset kwam was ik letterlijk alles kwijt. Ik kan geen signaal meer zien en heb al veel instellingen geprobeerd. De disceq werkt, heb ik uitgeprobeerd met een andere ontvanger. Het viel me echter op als ik van disceq naar single LNB wilde omschakelen er een software error bericht kwam, met een heel verhaal erachter. Ik heb ook al een factory reset gedaan maar dit veranderde het probleem niet. De ontvanger module is zichtbaar in het menu en kan het instellen. Wat moet ik doen en is dit een bekend probleem? Ik heb geen ervaring met het installeren van software dus als ik naar een andere versie moet gaan dan graag wat begeleiding. Ed
michel130 Geplaatst: 9 juli 2011 Geplaatst: 9 juli 2011 heb je geen backup gemaakt? Je kan ook een zenderlijst van satje07 erin stoppen. Dan heb je gelijk alles compleet. Zie zenderlijsten sat4all http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...1_2_Drea#UNREAD Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
Gast fortec star Geplaatst: 9 juli 2011 Geplaatst: 9 juli 2011 Zenderlijst of niet hij zou het toch zelf moeten kunnen opzoeken via search?? Nu ziet hij helemaal geen signaal op geen enkele transponder. Bedankt Ed
Sigma Geplaatst: 9 juli 2011 Geplaatst: 9 juli 2011 gewoon even een nieuwe flash doen! Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Gast fortec star Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 welke flash zou ik moeten nemen dezelfde of maar gelijk voor een andere gaan?? Ed
Sjattuh Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 Ik draai mijn 800 met veel plezier op OpenPli. Heb daarvoor een paar jaar Enigma gedraaid en was hier ook tevreden mee. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
sammy100 Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Origineel bericht van: fortec star welke flash zou ik moeten nemen dezelfde of maar gelijk voor een andere gaan?? Ed je heb gemeni er op staan en dat bevalt goed?? dan zou ik gewoon de aller nieuwste er op zetten . dan ben je namelijk helemaal up to date met drivers ed en de nieuwste settinglijst van satje er in en klaar ben je weer vu zero altijd met blackhole triax 90 cm Moteck Digipower DiSEqC 1.2h-h motor SG-2100A
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen