Gast Geplaatst: 21 augustus 2001 Geplaatst: 21 augustus 2001 Welk programma kan ik het beste gebruiken voor een goldprogrammer om seca-irdeto op <BR>1 kaart te krijgen?!<BR>Oja Humax patched!!<BR>lukt me niet mel gold 140!?<P>Wie helpt!
Gast Geplaatst: 21 augustus 2001 Geplaatst: 21 augustus 2001 Mag geen probleem zijn. De Gold140.exe doet Goldcards 16f84/24Lc16 probleemloos..<BR>Millenium heeft eigen loader "GOLDWAF.HEX", die brandt de Eeprom voor je. Daarna de PIC.HEX branden...Stukje cake...
Gast Geplaatst: 21 augustus 2001 Geplaatst: 21 augustus 2001 Millenium is dat een programma!?<BR>Sorry maar snap het nog niet helemaal!?<BR>Met een goldprogrammer heb je toch geen loader nodig?!<BR>Of zit ik nu helemaal fout?!<P>p.s<BR>Als dit een prog is kun je me die mischiem mailen!?<P>knuffy90@hotmail.com
Gast Geplaatst: 21 augustus 2001 Geplaatst: 21 augustus 2001 oja welke files zijn dan het beste !?<BR>heb er al een hele lading geprobeerd!!
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 Seca & Irdeto op 1 goldkaart ?<P>Volgens mij kan dat niet, je hebt daarvoor of een Funcard of een Piccard 2 nodig.
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 Dit is zeker wel mogelijk op een GW card<BR>Kijk maar eens bij mijn goede vriend de EEND<BR>Iedereen hier weet wel wie dat is
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 Hmm ja, ik was te snel met antwoorden. Je hebt gelijk. Ze staan inderdaad bij duck..<P>Foutje.
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 Wat wordt er bedoeld met milennium heeft zijn eigen loader ???<P>Groeten Tuurtje
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 Bij andere proggers moet je <P>1) de loader file in de pic laden<BR>2) de eprom file in de eprom laden<BR>3) de pic file in de pic laden<P>Bij een goldprogrammer is er een ingebouwde loader zodat je stap 1 niet hoeft te doen.
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 Nou bedankt voor all het reply!!<P>Heb de nieuwe file van eend gehaald daarin zit: eeprom bin -deze omgezet naar hex via picbinedit<BR>En 10seca5irdeto hex.<BR>Moet ik toch eerst eprom laden en daan pic met 10seca5irdeto niet?!zonder loader.<BR>Of zit ik nu helemaal fout?!<BR>Dit doe ik met gold140...<P>Wie kan mij helpen?!
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 hi scal,<BR>Als je de gold 1.4 software gebruikt heb je geen loader nodig, eerst programmer je de eeprom en daarna de pic en dan is je kaart klaar. Ik heb ook de files van de eend geprobeert met een 2.4 patch en alles bleef zwart. ook met andere irdeto/seca files. Het beste wat je kan doen als het niet werkt is: of een seca Cam kopen (irdeto heb je al in je humax) en 2 goldcards gebruiken, of een fun kaart of een piccard2 met de ds9 files<BR>succes
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 or ik heb ook mijn hummie gepatscht met de 2.4 en de files geschrevn heeft even geduurd maar is perfect gelukt met de files ik heb wel met chipcat2.3 geschreven (mastera) ik zou zeggen probeer het opnieuw de seca's werkten direct de irdeto moeten starten via seasons groeten
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 Yehaw is eindelijk geluk!! en dan is het zo simpel!! <BR>heb het antwoordt zelf al gegeven eerst eeprom dan seca10irdeto5 op pic!!<BR>Met gold 140 geprogrammeerd.<BR>o heb een seca cam maar wilde dit ook zonder!!!<P>Nou bedankt allemaal voor de hulp!!!<BR>En heb het al vaker gezegt Duck keep up the good work !!
Aanbevolen berichten