Gast Johma Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 Hallo, Sinds vandaag komt telkens de zelfde zender in beeld als ik de ontvanger aan zet terwijl eerst de ontvanger opstarten met de zender waarmee ik hem standby zette. Is dit weer zo te wijzigen? Bij voorbaat dank, John
Johan45 Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 Vreemd inderdaad. Ik kan zo 123 niets anders bedenken dan dat je een programma opname ingesteld hebt staan. Vult u rustig aan !!!
satencom Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 Even de stroom er af en dan er weer op zetten, ik weet of het helpt je kunt het altijd proberen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Johan45 Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 Of terug naar fabrieksinstellingen. Vult u rustig aan !!!
Johan45 Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Ik ben ook wel eens blij als ik de TV uitzet. Meestal gebeurd dit dan als ik genoeg van de reclame op TV heb. Vult u rustig aan !!!
Gast Johma Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Hallo, Bedankt voor de reacties, het probleem is opgelost. Ik heb de ontvanger gereset en hij doet het weer. Groetjes, John.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen