1pm Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 heb hier een keuken van brynzeel de kastjes zijn gefineerd maar waar krijg je dit goed schoon mee ? Ik heb al vanales geprobeerd maar niks helpt 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
grunnsat Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 Origineel bericht van: 1pm heb hier een keuken van brynzeel de kastjes zijn gefineerd maar waar krijg je dit goed schoon mee ? Ik heb al vanales geprobeerd maar niks helpt 1pm Bruynzeel bellen?
1pm Geplaatst: 10 juli 2011 Auteur Geplaatst: 10 juli 2011 gaan we proberen tkx 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Sjattuh Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 Bovenop de kastjes legde ik vroeger altijd een pagina van de krant neer. Moet je eens kijken na een paar maanden hoeveel troep en vet er hier op zit. Mijn tante kwam hier ooit eens mee. Weet eigenlijk niet zo goed wat het nut ervan was, maar ja... je kastjes blijven iig aan de bovenkant mooi schoon zo. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
leo1949 Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 Dikke bleek erop in laten trekken en daarna schoonmaken. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Johan45 Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 Sjattuh gaat er vanuit dat voorkomen beter dan genezen is. Neemt niet weg dat de "rest" van het kastje dan nog steeds vuil wordt en de vraag blijft staan hoe dit schoon te maken. Ik gebruik daarvoor een vet oplosser. Daar is genoeg te koop bij de diverse winkel ketens.... Vult u rustig aan !!!
mereltje Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 VET ! Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Johan45 Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 Ik gebruik dreft alleen voor de afwas als we het bij gelegenheid niet met de vaatwasser afkunnen. Voor ontvetten van voorwerpen zijn er andere vet oplossers die effectiever werken. Vult u rustig aan !!!
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 Voor echte smerigheid is er ook de zg. Universal Stein. Maar dat moet je niet gebruiken op fineer, dat dan weer niet.
Johan45 Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 Wat let je Sjaak(k) Wie ben ik om je tegen te houden. Vult u rustig aan !!!
Johan45 Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 Je hebt ook spuitbussen "remmen reiniger". Wat er in zit weet ik niet maar je hoeft niet meer te poetsen. Vult u rustig aan !!!
grunnsat Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 Je gebruikt natuurlijk geen afwasmiddel voor zo'n klus. Er zijn speciale schoonmaakmiddelen voor dit soort doeleinden, kun je bij iedere supermarkt krijgen. Denk bijv. aan HG Vet Weg.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 Ik ben nooit wild geweest van de producten van HG.
Johan45 Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 Het werkt wel, maar er zijn producten die net zo goed of beter werken voor een lagere prijs. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen