Gerard 76 Geplaatst: 16 juli 2011 Geplaatst: 16 juli 2011 Hoi,mooi om te lezen dat het je gelukt is. Prima waardes trouwens. De waarden verschillen trouwens per kanaal (transponder). De hotbird kan idd sterker. Misschien kun je de LNB iets om z'n as draaien.(skew) Dat wil wel es net dat laatste beetje signaal opleveren.
Gast Franky4fun Geplaatst: 17 juli 2011 Geplaatst: 17 juli 2011 welke volgorde heb je aangehouden bij het uitrichten van de schotel? vanaf moment dat je alles uit de doos hebt gehaald. Moet nog even een hoge ladder regelen en wil dan ook aan de gang met zelfde opstelling.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 17 juli 2011 Geplaatst: 17 juli 2011 Vanuit het midden beginnen is de juiste insteek.
Gast Nicopou Geplaatst: 18 juli 2011 Geplaatst: 18 juli 2011 vanuit het midden inderdaad, wel opletten dat je de juiste satelliet te pakken hebt, ik zat een hele tijd te klooien omdat ik op mijn daarvoor bestemde 19,2 lnb, de hotbird ontving.. laat je ook even weten of het gelukt is?
Gast Franky4fun Geplaatst: 18 juli 2011 Geplaatst: 18 juli 2011 Hoe kwam je daarachter dat je de verkeerde had? door op je tv te kijken welke zenders het deden? of door te kijken welke welke signaalsterkte je had in in menu van reveicer? Dat vind ik nog interessant om te weten. Uiteraard houd ik jullie op de hoogte van mijn vorderingen. Helaas geen weer om weer verder te gaan. Heb nu goed adresje gevonden om alles te kopen.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 18 juli 2011 Geplaatst: 18 juli 2011 Op het moment dat je signaal hebt, moet je ook ff controleren of dat signaal ook de juiste zender (en dus satelliet) is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen