Gast Geplaatst: 24 augustus 2002 Geplaatst: 24 augustus 2002 Kan mij iemand op weg helpen. win-xp geeft bij div sites de melding "Your browser is unable to support Java. Please enable Java and reload". Wie kan mij aangeven hoe ik mijn instellingen dien te wijzigen! thanks!
Gast Geplaatst: 24 augustus 2002 Geplaatst: 24 augustus 2002 Hallo Kijk ééns onder Extra-->Internet-opties-->Geavanceerd-->of je hier Microsoft VM tegenkomt. Indien ja vink hier Java jit compiler aan(inschakelen)
Gast Geplaatst: 24 augustus 2002 Geplaatst: 24 augustus 2002 In jouw tittel spreek je van javascript en in de inleiding van jouw bericht heb je het over java. Nu moet je weten dit zijn twee verschillende zaken. java is een apart programma. javascript is dit niet. Is een scripttaal om bepaalde zaken te laten uitvoeren door je browser. Nu voor java heb je Virtual Machine nodig en juist dit ontbreekt in Windows XP. De Virtual Machine is sinds Windows XP en Internet Explorer 6.0 niet meer meegeleverd. De Microsoft variant kan je echter nog wel via de Windows Update binnenhalen. De Java variant kan je hier vinden.
Gast Geplaatst: 24 augustus 2002 Geplaatst: 24 augustus 2002 BIG JOHN Sat4all erelid Beankt voor je reactie Jouw verwijzing bekeken. Zijn ontzettend veel opties ! Welke kan ik het beste kiezen? Waarvan is deze afhankelijk? f.
Gast Geplaatst: 24 augustus 2002 Geplaatst: 24 augustus 2002 Eérst en vooral gaan kijken of VM toch niet aanwezig is zoals ik al zij in mijn eerste reaktie.
Gast Geplaatst: 24 augustus 2002 Geplaatst: 24 augustus 2002 Ik heb hem bij binnengehaald via de windowsXP update pagina. Probeer het en laat iets weten.
Gast Geplaatst: 24 augustus 2002 Geplaatst: 24 augustus 2002 Ben je binnengeraakt op de windowsupdate pagina? Want er zijn wat problemen met de pagina. Probeer deze url ééns: https://v4.windowsupdate.microsoft.com/nl/default.asp
Gast Geplaatst: 24 augustus 2002 Geplaatst: 24 augustus 2002 BJ, geupdate maar komt nog steeds met dezelfde melding als onder 1
Gast Geplaatst: 24 augustus 2002 Geplaatst: 24 augustus 2002 Hebt je Microsoft Virtual Machine geselecteerd en gedownload? Ga dan terug kijken naar extra......enz,dat je deze tegenkomt. Als je de versie van Java wil proberen moet je de Windows (all languages, including English) 1.4.0 JRE nemen.
frozen-sky Geplaatst: 28 augustus 2002 Geplaatst: 28 augustus 2002 Voor geintresseerden, de Java VM van Sun (deze is een stuk verder ontwikkeld dan dat MS VM) http://java.sun.com/getjava/download.html Telepathy is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient. Linux+VDR @ AMD64, PLi + Dreambox 7000, 2x Mutant 200s, Mvision HD300N (all CCCam), test: Linux MythTV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen