vGnp Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 Ik was afgelopen week mijn Clone+ setje kopen, en toen zag ik in de winkel deze Megasat LNBs. Iemand hier ervaring mee? Ze schijnen op multifocus schotels 2° tussen LNBs mogelijk te maken. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 Ziet er veelbelovend uit natuurlijk, maar die 2 graden is alleen haalbaar als de LNB-houders ook superslank zijn natuurlijk en daar schort het nogal eens aan.
satencom Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 Ik heb gelezen op ander forum dat ze prima werken Ook geen last van regendruppel vorming op de punt van de lnb Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
vGnp Geplaatst: 10 juli 2011 Auteur Geplaatst: 10 juli 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Ziet er veelbelovend uit natuurlijk, maar die 2 graden is alleen haalbaar als de LNB-houders ook superslank zijn natuurlijk en daar schort het nogal eens aan. Klopt, maar zo te zien is het zagen in een T55 niet (meer) nodig. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
satencom Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 Dit is de Megasat multifeed LNB Quad ,hij ziet er wel wat anders uit Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 10 juli 2011 Geplaatst: 10 juli 2011 Origineel bericht van: vGnp Klopt, maar zo te zien is het zagen in een T55 niet (meer) nodig. Da's waar, ik geloof dat mijn T55 al redelijk beroemd begint te worden Als ik het toen had geweten...
aaannk Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Ziet er veelbelovend uit natuurlijk, maar die 2 graden is alleen haalbaar als de LNB-houders ook superslank zijn natuurlijk en daar schort het nogal eens aan. Inderdaad de meeste LNB-houders zijn nogal breed wat betreft individuele houders,zelf een klem maken is dan een optie. Wiljo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen