Ga naar inhoud


Kankerbestrijdingsmiddel in zicht!


Jan Ambers

Aanbevolen berichten

Gelezen op Txt p538 ARD-1 So 10/07/11:

 

Labonieuws: Inentingsstrategie tegen kanker:

Onderzoekers van de Medizinischen Hochschule Hannover (MHH) hebben een nieuwsoortige inentingsstrategie tegen kanker ontwikkeld die hoop geeft!

De op muizen ontwikkelde therapie doet niet alleen de massieve tumoren, maar ook de metastasen (uitzaaiingen) verdwijnen, en kan reeds in weinige jaren op mensen toepasbaar zijn; deelde MHH mee.

Een effektieve immuntherapie is tot op heden een onbereikt doel in de kankermedicijnen.

Tot nu toe bleven inentingen werkingsloos, terwijl tumoren in hun direkte omgeving een immuniteitsverzwakking vertonen en het lichaam hen daarmee tolereert.

 

Hopelijk gaan hier miljoenen slachtoffers van profiteren, en komt de inentingsstof snel op de markt!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Kanker is een mens-onwaardige ziekte.

 

Menigeen die daar aan is overleden heeft een kwelling doorstaan.

Nabestaanden hebben hun overledenen zien martelen . . .

 

In één keer het leven verlaten is voor de potentieel getroffene

het minst ingrijpende, voor de omgeving is dat moeilijk daar

zij geen afscheid hebben kunnen nemen.

 

Toch, als ik terug kijk, ken ik niemand in mij directe omgeving

die niet gegaan is met kanker.

 

Ik hoop dat het nu eens waar is en dat deze meest vernietigende

ziekte voor eens en voor altijd onder controle is.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

. . .Afijn dan zijn we jaáááren verder voordat er iets ingespoten kan worden. . .

 

Ik denk dat de soep niet zo heet is als dat jij ze opdiende.

 

Echte bestrijding tegen kanker middels medicijnen zorgt voor

krankzinnige kostenbesparingen, da's één.

 

Je ziet en hoort wel vaker dat medicijnen eerder gelanceerd

worden als dat eigenlijk de reguliere bedoeling is, da's twee.

 

Vervolgens zie je regelmatig de vele beperkingen die

omschreven worden in de bijlage van medicijnen, da's drie . . .

 

Maar VIER is wellicht nog de meest ingrijpende, door een

helend medicijn worden we met zijn allen gemiddeld veel ouder . . . .

 

Dus . . . Sjaak(k) je zou toch nog wel eens gelijk kunnen

hebben, want als we ouder worden hebben alle regeringen een

probleem.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wat jij noemt is idd. de laatste stap Sjaak. Daaraan voorafgaand zijn nog een hele serie andere stappen, zoals testen op bijwerkingen bij diverse diergroepen en dubbelblind onderzoeken. Dat duurt ook jaren. En uiteindelijk gaat het bij firma's erom of er iets aan te verdienen valt.

Alleen bij puur wetenschappelijk onderzoek aan de universiteit geldt (gold?) dat niet en dat wordt steeds meer de nek omgedraaid omdat het op korte termijn geen geld oplevert.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best wel goed nieuws hoor maar eigenlijk vind ik dat er wel veel aandacht voor kankerbestrijding is terwijl er nog zoveel andere ziekten zijn die minstens net zo erg zijn of misschien wel erger.

 

Persoonlijk vind ik kanker een "overzichtelijke" ziekte. Je wordt behandeld en daarna genees je of je gaat dood.

 

Maar verdiep je nu eens in bijvoorbeeld MS. Laatst nog een filmpje van een 11 jarig meisje op TV. Kan niet meer lopen, ziet alleen op 20 centimeter voor de TV een kleurige waas. Kan ook niet zo goed meer leren want concentratie problemen. En er komt nog lang geen einde aan deze lijdensweg.

 

Want er zijn 2 dingen zeker: kans op genezing 0%. Je gaat er alleen niet dood aan.

 

En dat verklaart meteen alle aandacht. Er zijn geen van MS genezen wielrenners die voor geld tegen een berg op fietsen. Sterker nog, een MS patiënt heeft niet eens de fut om zoiets te organiseren.

 

Mooi bericht dus maar dit moest ik ook even onder de aandacht brengen.

 

 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier een client, hij heeft MS, en zijn vrouw heeft herval van darmkanker...

Voor MS is tot nu toe geen genezing mogelijk, maar er is wel een grote vertraging tot zelfs stoppen van de ziekte mogelijk...

Echter als men tegen je zegt: "Menheer, ik heb goed en slecht nieuws... we hebben kwaadaardige kankercekken in je biosies ontdekt..." dan hoor je zelfs het goede nieuws niet meer, je gaat denken hoelang nog, en 's nachts wordt je wakker van de benauwdheid in de kist of van het harde geluid van de verbrandingsoven....!

Bovendien is kanker nog steeds de grootste doodsoorzaak...

Wees gerust eens de kanker kan genezen worden, zullen andere problemen op de voorgrond komen.

Schoon werk dat wereldwijd research op diverse vlakken gebeurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou er graag op willen wijzen dat "kanker" als zodanig niet bestaat. Er zijn vele verschillende ziektes die in de verte op elkaar lijken, en die we dan met de verzamelnaam "kanker" aanduiden. Sommige van die ziektes worden door bepaalde stoffen veroorzaakt zoals teer bij longkanker, en asbest. Andere lijken door virussen veroorzaakt te worden (baarmoederhals kanker).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Hoe je het ook noemt en tot welke soort, het is en blijft 'kanker'. Kanker is kwaadaardige celdeling, en voorlopig niet te genezen. Het is tot nu toe symptoom bestrijding.


Absoluut achterhaald en onjuist. Genezing is bij diverse vormen van kanker wel degelijk mogelijk, bij andere soorten van kanker kan de ziekte onder controle gehouden worden, en bij nog weer andere is er geen genezing mogelijk. Er is ook niet één geneesmiddel voor kanker, er zijn vele die elk voor één of een paar vormen van kanker van toepassing zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Voor MS is tot nu toe geen genezing mogelijk, maar er is wel een grote vertraging tot zelfs stoppen van de ziekte mogelijk...


Dit is helaas niet correct. Er zijn verschillende vormen van MS. Voor sommige vormen worden medicijnen gegeven die de tijd tussen een aanval wat oprekken en de kracht van die aanval wat dempen.

Helaas wordt je van de bijwerkingen niet veel beter.
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Topic-genoten, we hadden het over kanker, sterker nog

daar was dit topic ook voor opgezet. Dat er meer heftige

aandoeningen zijn is uiteraard duidelijk maar als je afwijkt

van het topic (een schone taak voor de moderator) dan verzand

je in onoverzichtelijke dwalingen.

 

LET WEL, in onderschat zéker andere ziektes niet maar één

ziekte per topic daar hebben WIJ onze handen al aan vol èn

het risico bestaat dat andere onderwerpen toch ondersneeuwen.

 

Het risico wanneer we afdwalen is uiteraard dat het "onderwerp"

niet de aandacht krijgt die dat zou moeten hebben.

 

Dus, nu weer terug naar af, Kanker kent twee richtingen, of het

loopt met een sisser af (middels medicijnen, chemo en of bestraling)

of je ondergaat een mensonwaardige dood, tenzij je zelf de

stekker eruit trekt. Maar dat is wéér een ander onderwerp.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk om die postings te lezen, vecht al een jaar tegen longkanker, en wat een schrijver zegt of je geneest of je gaat dood aan klopt niet

 

geen 1o procent overleeft de 4 jaar, en genesen gaat niet ze kunnen,als je geluk hebt, de ziekte vertragen, maar de diagnose

is duidelijk, ongeneesbaar, dat zegt mijn oncoloog

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijks gaan ze straks de proeven op mensen doen...

Eens je kanker hebt, heeft men volgens mij niks te verliezen om zich te melden als proefpersoon?

Als ik me niet vergis heeft zanger Roland Kaiser (Santa Maria) twee nieuwe longen ingeplant gekregen!

Hij staat weer op de buhne en heeft adem genoeg tegenover vroeger trad ie hijgend op en met blauwe lippen...

M'n neef heeft ik geloof nu al 4 of 5j uitgezaaide nierkanker, en overleeft dank zij Sutent, zijn uitzaaiingen groeien niet en er komen geen bij!

Zijn levenskwaliteit is in de pillenvrije periode normaal, tijdens de pillen slikperiode gaat die naar beneden, als ongemakkelijk en geen smaak en geen eetlust en wat andere ongemakken, maar al bij al leeft ie bijna normaal... vroeger was dat na nieruitname max 18mnd.

Dus een reuze vooruitgang.

 

Ik vermoed wat ons te wachten staat met die behandeling, dat dit hét wapen tegen de rotziekte zou zijn, en aangezien het een univ onderzoek is zal de onderzoeks=> gebruiksfase kleiner zijn, daar al op voorhand een reeks testen doorlopen zijn...

 

Ik vond die mededeling het vermelden waard, en dit zal ongetwijfeld hoop geven aan de betrokkenen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me beter dat je in het vervolg kijkt naar een wat betere informatiebron dan teletekst. Bijvoorbeeld de website van EORTC. European Organisation Research en Treatment of Cancer Daar zijn geen haleluja verhalen te lezen.

 

Ik lees de studies en protocollen dagelijks en wij gaan het niet meemaken dat er een middel bij de apotheker op de plank ligt. Kanker zijn er in honderden varianten.

 

Ik weet dat voor prostaatkanker er wat positieve ontwikkelingen zijn

Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...