Ga naar inhoud


Kankerbestrijdingsmiddel in zicht!


Jan Ambers

Aanbevolen berichten

Met muizen, laat het middel eerst maar eens de fase III status halen.

 

De onderzoeker geeft het zelf al aan dat hij geen hoge verwachtingen wil scheppen. : Vorschnelle Hoffnungen will der Wissenschaftler aber nicht wecken: „Es ist noch viel Forschungsarbeit nötig“, betont er. „In fünf, vielleicht aber auch erst in zehn Jahren könnte diese Form der Immuntherapie bei Krebspatienten eingesetzt werden.“

Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Na verder zoekwerk, ben ik gestoten op een natuurlijke stof: ARGYRIN en argyrin-A.

Even goegelen daarnaar en er gaat een wereld open...

Die stof is al jaren bekend en "wordt nog gewijzigd om ze te optimaliseren"???

Ze is ook al door de FDA goedgekeurd.

Toch begrijp ik niet waarom die natuurlijke stof niet wordt ge-extrahereerd en gebruikt???

Waarom gaat die nog in labo's om "verfijnd of getuned" te worden tewijl ze zoals ze is reeds velen kan helpen???

Geldgewin???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kanker is zoals eerder aangegeven een verzamelnaam voor aandoeningen waarbij cellen zich ongecontroleerd vermenigvuldigen.Er zijn er rond de honderd. De therapie is telkens verschillend.

Een medicijn om te genezen c.q. te voorkomen is theoretisch mogelijk. De kankercellen gedragen zich n.l. anders dan gezonde cellen. Het zal er dus ooit van komen. Het ontwikkelen van een nieuw geneesmiddel duurt minimaal 8 jaar en vaak 10.

De vrome wens van TS zal nog lang op zich laten wachten tot realisatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de aangegeven zoekitems vind je wel eea...

En de stelling van die duitse prof is dat tumoren het omliggende weefsel verschalken, en zodoende zich indekken tegen de eigen killercellen(en afweermechanisme).

Via die stof Argyrin en ook Heparin, wordt die "truckage doorbroken, en doen de killercellen en afweermech hun werk en verdwijnt de tumor en zelfs de uitzaaiingen...

Echter die stof Argyrin is te weinig geconcentreed zoals ze in de natuur voorkomt(soort kastanjes) en daarom maken ze die synthetisch, en "meer" doelgericht...

En daar gaat het om.

De firma die die synth.stof aanmaakt is een klein (spinoff?) bedrijf.

Ook gewenning aan de bestrijding zoals nu voorkomt bestaat niet... en daardoor is het de ideale methode...

Die stof is al gekeurd en toegelaten voor andere doeleinden en je zal zien dat er reeds lang geleden sprake van was...

Dus daarom dat de specifieke toestemming wel sneller zou kunnen dan menigeen denkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Er is nog een plant die heilzaam is, met name de bladeren van de zuurzak boom.

Maar ook hier zwijgt de farmaceutische industrie angstvallig over, geen patent, geen geld aan te verdienen!

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, daar is de grote samenzwering weer.

 

Wie even met google zoekt op zuurzak boom vindt tientallen sites waar men elkaar letterlijk napraat. Dat moet toch tot denken aanzetten.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Psychosammie vr de info van zuurzakboom

 

Ik heb zojuist een klient ontmoet die RTP kwijt was op z'n strong-8000...

 

Ik zag aan zijn gelaatskleur dat er iets "ernstig" mis was met zijn gezondheid.

Hij had juist de 12 chemokuren achter de rug, hij had longkanker.

 

Toen vertelde ik hem van GRAVIOLA....

Die gast spreekt vloeiend portugees, en hij vertelde dat hij die thee van de zuurzakboombladeren drinkt!

 

Via een braziliaanse krijgt hij dat spul toegestuurd en ik zal dus "rap" weten of het werkt!

 

Ik heb ondertussen enkele links vermeld op een kankerforum en heb het aan de stok gekregen met de mods...

Zij willen blijkbaar niet dat mensen een zuiver plantaardigmedicijn leren kennen en ev nemen!!! (Kost te weinig!)

Maar het spijtige is dat dat alles "doodgezwegen" wordt!

 

Ik geloof dat die longkankerpatient voor een redelijk aantal zakjes zuurzakbladeren (graviola) in porties van 100gr iets van 2.8 euro betaalt.

Hij vertelde me dat hij nog rap moe is maar dat alle pijn weg is!!!

 

Straks ga ik op familiebezoek bij m'n neef met uitgezaaide nierkanker, die dank zij SUTENT reeds 5j overleeft, met een tamelijke levenskwaliteit aan 40.000 euro per jaar!

 

In elk geval, ik volg die persoon op die die thee neemt... en hoop op goed nieuws op lange termijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: AEO
Er is nog een plant die heilzaam is, met name de bladeren van de zuurzak boom.
Maar ook hier zwijgt de farmaceutische industrie angstvallig over, geen patent, geen geld aan te verdienen!


Er zijn heel veel, tienduizenden, medicijnen gebaseerd op planten. Veel van de medicijnen die carcinomen bestrijden zijn trouwens plantaardig van oorsprong (taxus bijvoorbeeld).

Beweren dat de industrie er daarom dus niets mee wil doen is gewoon onzin.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: FalconerThe
Origineel bericht van: AEO
Er is nog een plant die heilzaam is, met name de bladeren van de zuurzak boom.
Maar ook hier zwijgt de farmaceutische industrie angstvallig over, geen patent, geen geld aan te verdienen!


Er zijn heel veel, tienduizenden, medicijnen gebaseerd op planten. Veel van de medicijnen die carcinomen bestrijden zijn trouwens plantaardig van oorsprong (taxus bijvoorbeeld).

Beweren dat de industrie er daarom dus niets mee wil doen is gewoon onzin.


Volkomen juist. De farmaceutische industrie is juist druk bezig om allerlei planten en ook gif van dieren te onderzoeken op werkzame bestanddelen. In dat kader maakt men zich ook grote zorgen over het verdwijnen van het regenwoud. Er kunnen planten uitsterven die grote medicinale waarde hebben, en die we nog nooit onderzocht hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies, dat probeerde ik Jan duidelijk te maken. In het alternatieve circuit praat men elkaar klakkeloos na.

 

Geloof mij, wie het middel tegen kanker vindt verkrijgt eeuwige roem. Hoeveel denk je dat dat waard is voor een bedrijf?

 

Ik weet waar ik het over heb. Mijn vriendin heeft MS. Ook in die kringen is iedere patiënt bereid om ieder middel te proberen. Maar er is nog niemand genezen van MS.

 

Daarom waren ze op die site ook helemaal niet blij met Jan. Van valse hoop wordt zeker niemand beter!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...