Beheerder Michel Geplaatst: 12 juli 2011 Beheerder Geplaatst: 12 juli 2011 rauwter, rauwter, rauwter... Kom op zeg, waar maak je jezelf druk om. Noem het routeringsapparaat, ben je overal vanaf Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Een router (uitspraak: Brits: roeter, Amerikaans: rauter) is een apparaat dat twee of meer verschillende computernetwerken aan elkaar verbindt, ... of je noemt het je modem/switch? Pabadam Yonderboi
looney2 Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Origineel bericht van: Michel rauwter, rauwter, rauwter... Kom op zeg, waar maak je jezelf druk om. Noem het routeringsapparaat, ben je overal vanaf Mvg, Michel of een roeteringsapparaat. blij dat ik me andere dingen druk maak. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
theparasol Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Krijgen we onozele leken gedoe weer. Het mag allebei en ik ken geen ict-er in mijn directe omgeving die het een roeter noemt. Het zijn allemaal rauwters.
leo1949 Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Er is toch wel een naampje te verzinnen voor die dingen, bijvoorbeeld Internetspruitstuk. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Tonskidutch Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Origineel bericht van: grunnsat Nee, dat zijn heel andere apparaten. wat scheelt het nu? nagenoeg niemand begrijpt wat het eigenlijk voor ding is en wat ie doet. enkel dat je een adls modem van je provider krijgt (dus ook die gebruiken verkeerde termen.) noem het wat je wilt. knauwelende amerikanen zeggen rauter sophisticated britisch zeggen roeter nederlanders copieren wat ze het meest horen. ict'ers noemen zich namelijk ook architect en weten niet wat de term inhoud. ciao Pabadam Yonderboi
pearlpeter Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 En zo kan dit nog jaren doorgaan, met al die uitspraken. Hier zou denk ik best wel eens een slotje op mogen komen, op dit topic.
druid Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 waarom? we discussieren toch gewoon? dan moet er toch niet gelijk een slotje op? xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar
pearlpeter Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Nou het niveau van deze discussie, is dat van een kleuterklas.
Fatfreddy Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Origineel bericht van: pearlpeter Nou het niveau van deze discussie, is dat van een kleuterklas. Als je zo volwassen bent kun je deze topic ook gewoon negeren.
satcat Geplaatst: 13 juli 2011 Geplaatst: 13 juli 2011 En dan nog staat er nergens in de huisregels dat er geen kleuters op dit forum mogen komen. Het vragen om slotjes vind ik persoonlijk dan weer heel kinderachtig.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen