Gast Stephan296 Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Hallo, Ik wil graag mijn harde schijf uitschakelen omdat deze erg veel warmte produceerd en ik op mijn NAS opneem. Dus mijn vraag is kan dat in het menu(wat ik niet heb kunnen vinden)of kan dit met een plug-in of moet ik de kast opdraaien en de HDD ontkoppelen? Ten tweede ik kan via het menu de ET9000 helemaal uitschakelen dat is wel lekker i.v.m de warmte en stroomverbruik. Kan dit ook zo worden ingesteld dat als ik op de uitknop duw van de AB dat deze helemaal uitgeschakeld word ipv dat ik het via het menu moet doen?
Tonskidutch Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 waarom heb je er een hdd in zitten als je die qua warmte ontwikkeling en stroomverbruik eigenlijk niet vertrouwd?? trek den hdd kabels uit (tijdens stroomloos) en gaat heen. Coles Corner Richard Hawley
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Als je toch al opneemt middels je NAS, zou ik de HDD er gewoon uithalen.
Cobus R Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Ten tweede ik kan via het menu de ET9000 helemaal uitschakelen dat is wel lekker i.v.m de warmte en stroomverbruik. Kan dit ook zo worden ingesteld dat als ik op de uitknop duw van de AB dat deze helemaal uitgeschakeld word ipv dat ik het via het menu moet doen? Kun je instellen onder aanpassen dat als je lang op de standby knop druk dat hij gelijk uitschakelt (tenminste onder pli werkt dat in het menu aanpassen. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Gast Stephan296 Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Daar kwam ik ook net achter haha! Had ik totaal overheen gelezen! Thx voor je reactie! Dus de harde schijf moet ik loskoppelen het kan dus niet softwarematig het uitschakelen?
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Origineel bericht van: Stephan296 Dus de harde schijf moet ik loskoppelen het kan dus niet softwarematig het uitschakelen? Als je hem toch niet gebruikt kan ie inderdaad maar beter afgekoppeld worden.
Cobus R Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Maar waarom dan omdat hij te heet wordt schrijf je maar ik heb hem hier ook en hij wordt toch niet overdreven warm en nu zowiezo niet meer want ik heb er een fan in gezet en dat gaat goed hoor wel staat die van mij helemaal los. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Gast Stephan296 Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Ik kan er ongeveer hamburgers op bakken op die van mij haha. Die van mij heeft meer dan ruimte genoeg om de warmte weg te werken. Vervalt de garantie dan niet als je er een fan zelf in zet?
Cobus R Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Nee hoor je ziet er toch niks van als je hem er later weer uit haalt en er zit niet voor niets een aansluiting voor op het moederbord en dergelijke de hdd mag je er ook in zetten zelf. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Gast Stephan296 Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Kijk aan! Waar kan ik zo'n fan halen? Moet hij nog aan bepaalde eisen voldoen?
Tonskidutch Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Als je toch al opneemt middels je NAS, zou ik de HDD er gewoon uithalen. hetgeen ik ook in iets andere bewoording schreef. nu ben je ugh berichten verder en hebt nog steeds niets gedaan behalve gelezen. ciao Coles Corner Richard Hawley
Cobus R Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 via een_of_andere_veiling_site en dit modelnr arx model:FD0560-A1151A,60X60X10mm,voltage:5v deze wordt aangeraden door CT zelf De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Gast Stephan296 Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Ok super ga ik naar opzoek! Is er ook een montageplek in de ET9000 of moet je die zelf maken/bepalen?
Cobus R Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 die is er gewoon onder de hdd De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen