Gast Tha Great Mac Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Erg fraai, vandaag kon ik opeens niet meer inloggen op MijnING en nu bij aanvragen nieuw wachtwoord is de sessie steeds verlopen, dus krijg ik geen nieuwe. Hoe snel moet je die zooi invullen denk ik dan. Meer mensen met dit probleem?
Moderator ceesv Geplaatst: 11 juli 2011 Moderator Geplaatst: 11 juli 2011 ING was vandaag al op een andere manier in het nieuws. Misschien is de site overbelast? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Con Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Erg fraai, vandaag kon ik opeens niet meer inloggen op MijnING en nu bij aanvragen nieuw wachtwoord is de sessie steeds verlopen, dus krijg ik geen nieuwe. Hoe snel moet je die zooi invullen denk ik dan. Meer mensen met dit probleem? En daar geloof jij in? Is hier geen str&@nt aan de knikker? Dit riekt echt naar . . . zeg het maar. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
1pm Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Ik kan gewoon inloggen hier geen probleem 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Uhmz... Update... Inloggen met IE9 gaat niet momenteel, wachtwoord reset ook niet. Start ik nu een virtual op met een oude IE, dan kan ik feilloos inloggen. Dus nee, geen stront aan de knikker, gewoon een hidden feature op MijnING.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Lijkt foutje op de site, compatibility probleem 'opeens'... En dat op de dag dat ze Veilig Bankieren zijn gaan promoten.
Jürgen Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Hier vandaag en ook nu geen probleem met inloggen, zowel met IE als met FireFox. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Ik bekijk het morgen wel weer eens. Zoals gemeld, op een oudere IE werkte het wel naar behoren.
Annema Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Geen problemen bij het inloggen op "Mijn ING Bank". Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI Mini USB DVB-T Stick
Johan45 Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Zowel met Firefox 5 als IE9 ondervind ik geen problemen met inloggen. Vult u rustig aan !!!
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Morgen maar ff met een schone cache proberen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen