dusty Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 2 maanden geleden heeft c.d.mij een nieuwe ci module aangeboden bij mijn verlenging.Mijn oude werkte niet goed.Heb een nieuwe gekregen maar kan hier niet mee opnemen.Ik kan wel opnemen maar niet bekijken.Hij goed meteen de codering op slot.CD gemaild.2e plaats is dit totaal geen service en eigenlijk wel heel erg grof. Ik baal hiervan.Ik heb geen keus om kabel te nemen en wil dit ook niet maar ik ben hier totaal niet blij mee.
leo1949 Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Probeer het hier eens. http://www.satellietforum.com/forumdisplay.php?f=7 Deze mensen zijn zelf bij CD's in dienst en kunnen je beter helpen dan een callcenter Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
DeBeek Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Geef eens wat meer informatie,, wat voor tuner. na wat voor tijd niet meer te bekijken. enz.
dusty Geplaatst: 12 juli 2011 Auteur Geplaatst: 12 juli 2011 Ik heb een topfield 77oo hd pvr.Maar dat is het probleem niet.Ik heb nog een 2e ontvanger en ik heb de module daarvan(8 jaar oud)In de ontvanger gedaan en hij werkt perfect.Uitzendingen die ik met de nieuwe module niet kan zien is met de oude geen probleem.Dus zit er een fout in de nieuwe.
dusty Geplaatst: 12 juli 2011 Auteur Geplaatst: 12 juli 2011 Ps.Met de nieuwe module is de uitzending niet te bekijken.Gistavond de avond etappe opgenomen vanmorgen niet te zien.
dusty Geplaatst: 12 juli 2011 Auteur Geplaatst: 12 juli 2011 Heb het op satelliet forum gezet maar krijg geen reactie.
Littlesat Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Het is toch waarschijnlijk een TopField probleem... die kan met die nieuwe modules niet omgaan... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
dusty Geplaatst: 12 juli 2011 Auteur Geplaatst: 12 juli 2011 Mijn oude ontvanger is een topfield 4000 en heeft geen enkel probleem.En hoe kan het dan dat de module van 8 jaar oud wel in de tf7700 past en de nieuwe niet?
Littlesat Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Dat is dan waarschijnlijk een oudere module waar de software van je TF wel mee om kan gaan.... Als je googled lees je nog meer problemen met die ontvanger... Dan een nieuwere module niet meer werkt wilt niet zeggen dat het probleem de nieuwere module is... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen