Gast hanswil Geplaatst: 7 juli 2011 Geplaatst: 7 juli 2011 Ik doe mijn tv aan (type TH42PY700) en nu zie ik allemaal roze strepen over het beeld. Is dit nog te repareren of betekent dit einde tv. Als ik mijn dvd speler een dvd erin stopt en afspeelt zie ik dezelfde strepen dus ligt het aan de tv. Dvd speler zowel met scart als hdmi snoer aangesloten. Kan iemand mij zeggen wat ik nu moet doen. Alvast bedankt.
schapi Geplaatst: 8 juli 2011 Geplaatst: 8 juli 2011 eerst maar eens alle kabels eruit en zien wat de Parasonic doet, het best is alleen hdmi kabels te gebruiken, of n duurdere scart, ook zou er overwogen kunnen worden als je n kennis hebt die een insteekmodule gebruikt ,(bv kpn of iets dergelijks) deze ff te lenen, dan zou het snel duidelijk moeten zijn wat er mis is. mijn idee is n slechte kabel de boosdoener en altijd maar 1 kabel per apparaat gebruiken groet schapi 8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens
Gerard 76 Geplaatst: 8 juli 2011 Geplaatst: 8 juli 2011 Hebben andere ingangen dit ook? Gebeurt 't ook als je de scart op een andere ingang zet?
Gast hanswil Geplaatst: 11 juli 2011 Geplaatst: 11 juli 2011 Heb alle ingangen geprobeerd. Maar als ik gewoon tv kijkt zijn die strepen er ook, dus gewoon via coax kabel (ziggo). Zelfd als ik niets aansluit dus ook geen antenne dan zijn de spikkels/ruis op het scherm wit en rood.
Moderator ceesv Geplaatst: 11 juli 2011 Moderator Geplaatst: 11 juli 2011 Dan wordt het tijd dit probleem te verplaatsen naar de rokende soldeerbout. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Jan Ambers Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Wat dacht je van BB end of life? Verandert er wat als licht en kontrast op min staan? Ev kan je wat bijmodderen door Vg2 bij te stellen
Big fellow Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Origineel bericht van: Jan Ambers Wat dacht je van BB end of life? Verandert er wat als licht en kontrast op min staan? Ev kan je wat bijmodderen door Vg2 bij te stellen Gaat lastig worden bij een plasma scherm... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Jan Ambers Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Mea maxima culpa... stond er niet bij, behalve typenr... en dat had ik niet gecheckt
Snurker Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Beste Jan .. De TH42PY700 is gewoon een Plasma TV met miljoenen mini beeldbuisjes, dus het antwoord om de g2 in te stellen kan hier ook gewoon gebeuren, maar heet dan de VSUS ( sustain voorinstelling) De "beeldbuis" heeft een Scan, sustain en address electrode. als deze niet te juiste spanning voeren..kun je leuke effecten verwachten. Jammer dat onze vraagsteller niet een foto van het beeld heeft geplaatst. Groeten van Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
keessie100 Geplaatst: 1 augustus 2011 Geplaatst: 1 augustus 2011 Als ik dit lees, ga er maar vanuit dat je plasma panel kapot is. Je bent niet de eerste met dit probleem, al vaker meegemaakt namelijk.
Aanbevolen berichten