korsan Geplaatst: 13 juli 2011 Geplaatst: 13 juli 2011 New: beta drivers 20110708 - Support DTS audio codec - Fix CI recognition problem when restart - Fix restart crash/delay problem http://archive.vuplus.com/download/drivers/vuplus-dvb-modules-bm750-2.6.18-7.3-4.4.3-20110708.tar.gz H9.Twin ::: H9.2H ::: H9.S ::: HD1265 ::: H2H :::::::::: WaveFrontier T90: 1W, 3, 7, 13, 16, 19, 23, 28, 42E ::::::::::
Tonskidutch Geplaatst: 13 juli 2011 Geplaatst: 13 juli 2011 naar alle drivers waar geen beta staat maar een new release voor elke type vu+ box een. welke beta jij voor ogen hebt is mij onduidelijk en klik dus ook niet op een link met direkte download ja paranoia maar dan beter documenteren aub. ciao True North Rebekka Bakken
Thomas2000 Geplaatst: 13 juli 2011 Geplaatst: 13 juli 2011 Er is vaak te lezen dat het om beta drivers gaat. Misschien stond dat bij vu ook wel op de site mar hebben ze dat nu aangepast. Dts werkt goed overigens. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Tonskidutch Geplaatst: 13 juli 2011 Geplaatst: 13 juli 2011 kan zijn thomas2000, maar nergens heb ik beta gezien... maakt niet uit de driverupdate is er... en dus ook voor DUO SOLO UNO daarom gaf ik (ook) een algemenere link. ciao True North Rebekka Bakken
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 13 juli 2011 Geplaatst: 13 juli 2011 Deze drivers waren op het Openpli forum al gemeld toen het ook nog betadrivers waren. Inmiddels zijn ze toegevoegd aan de released drivers. Hier kun je dus de beta's vinden: http://archive.vuplus.com/download/drivers/beta/
Tonskidutch Geplaatst: 13 juli 2011 Geplaatst: 13 juli 2011 dat is mooi, maar wat is dan de laatste officiele????????????? -een driver die de Topic Starter (korsan) beta noemt maar linked naar de officiële site -een driver die op de officiële site als laatste van afgelopen week staat die ik als link boven geef... -of een driver die jij nu op een beta site OOK van vorige week plaatst. mooi gedaan jongens... nu weet geen hond meer wat te vertrouwen en wie te volgen. VTI image gebruikers hebben het binnen no-time ook per feed en kunnen zeker zijn van de originaliteit. ciao True North Rebekka Bakken
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 13 juli 2011 Geplaatst: 13 juli 2011 De laatste officiële is natuurlijk de laatste in de lijst op http://archive.vuplus.com/download/drivers/ dus die van 20110708. De laatste beta was dus ook die van 20110708 en deze beta is dus goed genoeg bevonden om officieel uitgebracht te worden. En als je op zoek bent naar een recente beta moet je dus af en toe, OP EIGEN RISICO, hier kijken: http://archive.vuplus.com/download/drivers/beta
Tonskidutch Geplaatst: 13 juli 2011 Geplaatst: 13 juli 2011 ah dat is al duidelijker. dank je wel pedro newbie begreep van elders qua info dat blackhole de dts bijdrage leverde... is enkel een vermoeden maar laat onverlet het werkt nu. uhm nog wat er bij als info, je kunt dus je mkv of dts dvd testen. aangesloten op juiste apparatuur is het signaal dus "verhelderend" ciao True North Rebekka Bakken
Smolly Geplaatst: 13 juli 2011 Geplaatst: 13 juli 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch ah dat is al duidelijker. dank je wel pedro newbie begreep van elders qua info dat blackhole de dts bijdrage leverde... is enkel een vermoeden maar laat onverlet het werkt nu. uhm nog wat er bij als info, je kunt dus je mkv of dts dvd testen. aangesloten op juiste apparatuur is het signaal dus "verhelderend" ciao Ik versta niet goed wat er met die nieuwe drivers nu in een keer wel werkt wat vroeger niet werkte ? Ik heb nu een dik jaar een vu+ en heb toen al men concert dvd's met dts op de schijf gekopieerd , en die hebben het altijd al perfect gedaan , men reciever (yamaha ) schakelt mooi mee naar dts weergave waneer ik in de dvd menu /geluid setup naar dts schakel op de VU+ . En natuurlijk in instellingen/av setup / downmix op uit . Het enige dat ik me kan voorstellen is dat DTS downmix nu gaat werken ofzo , maar wat dat voor meerwaarde heeft is me een raadsel , Je gaat toch geen dts geluid gaan beluisteren op een tv met 2 x 10 w luidsprekerjes ofzo . Het enige interessante dat ik kan bedenken is dat je een of ander bestand van internet gedownload hebt waar enkel een dts geluidspoor inzit. dan kan je nog "iets" horen op je tv als je geen home cinema of reciever met luidsprekers hebt staan
Gast Duolist Geplaatst: 14 juli 2011 Geplaatst: 14 juli 2011 Klopt: het ondersteunen van DTS door de drivers betekent inderdaad dat nu downmix mogelijk is. Of je dat nu wel of niet van belang vindt: er zijn/worden/werden veel vragen over dat onderwerp gesteld, en als je geen DTS-compatibel geluidssyeteem hebt is dat ook wel te begrijpen. De plugin die DTS-downmix kan verzorgen draait uitsluitend op Dreamboxen; door e.e.a. nu door de drivers te laten verzorgen, hoeft VU+ niet terug te vallen op (onbetrouwbare) plugins. Ik denk dat dit alleen maar te prijzen is.
Thomas2000 Geplaatst: 14 juli 2011 Geplaatst: 14 juli 2011 Idd Duolist. Groot voordeel vind ik dat je het volume gewoon met de vu kunt regelen, gezien mn denon slecht ab bereik heeft is het behoorlijk handig. Ben benieuwd of er minder hickups zullen zijn met vervuilde dts tracks. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Littlesat Geplaatst: 14 juli 2011 Geplaatst: 14 juli 2011 Als je het volume met de VU kunt regelen... dan heb je met de Denon geen DTS geluid meer... maar gewoon Stereo ????? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Brambo's Geplaatst: 14 juli 2011 Geplaatst: 14 juli 2011 Dat is inderdaad correct. Volume kan enkel met stereo geluid geregeld worden. Als er in dolby digital uitgezonden wordt, kan je het niet meer veranderen op de VU+ en dien je het dus te wijzigen op je versterker. - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
Zuppelan Geplaatst: 14 juli 2011 Geplaatst: 14 juli 2011 Best wel sjiek dat ze nu al twee codecs (vorige was EAC3) toegevoegd hebben zonder dat wijzigingen aan de hardware nodig zijn. Of als je LPCM ook meerekent is dit al de derde.
Tonskidutch Geplaatst: 14 juli 2011 Geplaatst: 14 juli 2011 juist, het heeft iets langer geduurd maar we zijn er blij mee. natuurlijk ook dat overige bugs opgelost worden... je kunt schrijven wat je wilt, maar de VU+ is een goed ondersteunde receiver. echter, er zijn ook mensen die dat allemaal niet meekrijgen en dus niet additioneel installeren want ze lezen niet mee op de fora. een "news" item op de receiver is voor hen misschien een hint hebben de images zoiets (de mijne nog niet, toch eens aankaarten) ciao True North Rebekka Bakken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen