Thomas2000 Geplaatst: 14 juli 2011 Geplaatst: 14 juli 2011 Origineel bericht van: Littlesat Als je het volume met de VU kunt regelen... dan heb je met de Denon geen DTS geluid meer... maar gewoon Stereo ????? Het geluid word gedownmixt door de vu. Als je de downmix uitzet, gaat hij weer op de Denon. Misschien handig als die bij het afspelen via mediaplayer ook bruikbaar is onder de gele knop. Ac3 staat daar al. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Littlesat Geplaatst: 14 juli 2011 Geplaatst: 14 juli 2011 De downmix regel je met dezelfde instelling als de downmix van de AC3... dat is niet apart in de drivers. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
CaptDistraction Geplaatst: 19 juli 2011 Geplaatst: 19 juli 2011 Heb ik het goed als ik zeg dat ik met deze update DTS geluid kan omzetten in "analoog".? Ik heb namelijk geen DTS decoder thuis, dus tot op heden kan ik geen .iso bestanden met alleen DTS afspelen. En dat zou nu dus wel moeten kunnen? Hoe kan ik deze update installeren? Gewoon op de schijf zetten en in het menu de file browser zoeken en deze uitvoeren ? VUO DUO openpli 28/23,5/19/13 en 65 cm rotor
TheMystery Geplaatst: 19 juli 2011 Geplaatst: 19 juli 2011 Dat klopt, zo te zien draai je openpli 2.0 als je dan vanuit het menu een update draait worden de nieuwe drivers meegenomen. VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI
CaptDistraction Geplaatst: 19 juli 2011 Geplaatst: 19 juli 2011 Cool, bedankt ! VUO DUO openpli 28/23,5/19/13 en 65 cm rotor
Gast Duolist Geplaatst: 19 juli 2011 Geplaatst: 19 juli 2011 Origineel bericht van: CaptDistraction Heb ik het goed als ik zeg dat ik met deze update DTS geluid kan omzetten in "analoog"? Klopt; let wel op dat je daarvoor de AC3 downmix op "aan" moet zetten, niet de DTS, want daar luistert hij niet naar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen