Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

tja, ik zal wel weer geschorst worden, maar het is een schot voor open doel: betaal je share-abonnement eens en je probleem is opgelost. tot binnenkort. sorry.

en toch weer de groeten uit zuid-Limbabwe

ik wou dat ik wist wat ik niet wist, dan wist ik meer dan ik nu weet van mijn

Dreambox 8000HD en Xtrend 9500 met Triax 90 cm voor 13°E/19.2°E/23.5°E/28.2°E

Geplaatst:

TS heeft een eigen cds kaartje zegt hij zelf?

Het is mogelijk een combinatie met de ziggo-kaart? Als je die er eens uithaalt en dan? Andersom had je het al geprobeerd...

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Geplaatst:

Zonder Ziggo kaart hetzelfde resultaat en daarbij het werkt al dik anderhalf jaar naast elkaar.

Ik ga dit weekend denk ik toch mijn LNB maar eens vervangen, just to be sure. Zal mijn Canal Digitaal kaart ook eens bij iemand anders in de ontvanger proberen, ik twijfel nu aan alles, behalve de maandelijkse kosten eek

Er zijn 10 groepen mensen, een groep die binair niet snapt en een groep die binair wel snapt

Geplaatst:

CCam er al eens afgegooit en opnieuw geïnstalleerd?

Misschien is hij een beetje in de hobbel..

Suc6,

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Geplaatst:

Hi ik dacht ook dat CCCam in de war was. Heb een nieuwe image op de box gezet, had Gemini maar die hebben besloten om allerlei handige functies niet meer zomaar beschikbaar te maken, draai nu dus op PLi.

Ben van CCCam 2.1.4 naar 2.2.1 gegaan, zou dus minimaal een verandering betekenen.

Er zijn 10 groepen mensen, een groep die binair niet snapt en een groep die binair wel snapt

• 1 maand later...
Geplaatst:

Zo even een update voor mijn probleem. Het probleem bestaat nog steeds.

Ik ben eerst maar eens op mijn DM800 verder gaan testen. Smartcard daar in gedaan en Ik heb op mijn DM800 OpenPli geinstalleerd en de nieuwste CCCam (2.2.1).

In de tussentijd ook een nieuwe schotel (88cm) en een nieuwe LNB geinstalleerd (mijn rotor was defect en bood weinig extra's).

CCCam geeft aan dat er nog steeds updates gedaan worden. De entitlements pagina geeft aan:

card reader /dev/sci0

handled 1368(0) ecms and 2(2) emms

SECA card **.***.***.*** entitlements:

0000 MANAGMENT : 2011-10-26

006a CANALDIGITAAL : 2011-10-24

Dit betekent dus wel updates maar nog geen beeld.

Heeft het te maken met de instellingen in CCCam.cfg? Die zijn bij installatie toch altijd standaard goed?

Hoop dat iemand me verder kan helpen. Dit is niet leuk meer.

Geplaatst:

Kan je bij iemaand anders je kaart proberen? Je mag ook bij mij even langs komen als de afstand niet te groot is, proberen we 't bij die van mij.

DM7020HD, DM500HD, ziggo, sat13/19,2/23,5/28,2

Geplaatst:

Hi,

Ja ik heb wel signaal. BVN en andere FTA's komen spijkerhard binnen.

Zal vanavond met mn smartcard bij een maatje in zijn Dreambox proberen. Hij draait een andere image en een ander SoftCam. Als het daar niet werkt ligt het toch aan mijn kaartje... :-(

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:
Origineel bericht van: jeroen.straver
Als het daar niet werkt ligt het toch aan mijn kaartje... :-(

Dat zou je bijna gaan denken als je kaartje al niet in je DM8000 werkt, noch in je DM800... Maar evengoed wel proberen natuurlijk, dan weet je het zeker.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen