Achieuzi Geplaatst: 13 juli 2011 Geplaatst: 13 juli 2011 Weet iemand hoe deze programma werkt NzbGet Installer V1.0 by Waspy Ik heb deze programma geinstalleerd maar met ftp zie ik niks
VluggeW Geplaatst: 13 juli 2011 Geplaatst: 13 juli 2011 Hallo, Heb je de juiste link? http://www.4shared.com/file/YWVGOovJ/NzbGet_Installer_V10_by_Waspy.html Greetz
Waspy Geplaatst: 13 juli 2011 Geplaatst: 13 juli 2011 Mijn eerste release bevatte een fout waardoor het programma niet goed wou starten. Staat waarschijnlijk los van FTP problemen. Kan je iets specifieker zijn in je fout en eventueel een screenshot maken?
Achieuzi Geplaatst: 13 juli 2011 Auteur Geplaatst: 13 juli 2011 Als ik het installeer , kan ik het niet terugvinden in mijn AZBox met orginele software. Ook met versturen van NZB's weet ik niet waar dat heen moet sturen. Dus ik weet niet of dat programmatje geinstalleerd is. Graag wil ik in het Nederlands meer uitleg over hoe je dat moet doen. Dank U.
Waspy Geplaatst: 14 juli 2011 Geplaatst: 14 juli 2011 Het idee van het programma is om nzbget te installeren op de azbox nadat het de configuratie bestanden voor nzbget heeft gegenereerd. Op tab Connection vul je de bekende connectie parameters in. Het tweede tab gebruik je om nzbget te configureren. Main directory: De map waar het programma geinstalleerd moet worden. NZB directory Waar je de nzb bestanden neerzet die moeten worden gedownload. Destination Hier komen de bestanden nadat ze zijn gedownload te staan. Server tab Vul je hier je nieuwsgroep gegevens in. Als je alles hebt ingevuld klik je op install NZBGet en zal het programma op je azbox gezet worden met de settings zoals je ze hebt ingevuld. Als het dus goed is, heb je nieuwe bestanden gekregen op je azbox in de maindir. Als dit niet werkt, dan ben ik wel benieuwd wat de installer zegt bij installeren. (log scherm)
Achieuzi Geplaatst: 14 juli 2011 Auteur Geplaatst: 14 juli 2011 Ik krijg met instal van het programma 20:30:46 start connect 20:30:52 create config files 20:30:35 sending files 20:30:35 sending AUTHORS [0kb] 20:30:40 installed nzbget azbox reboot Kijken met ftp in de azbox geen nzbget
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen