Ga naar inhoud


RTL8 HD nu bij CanalDigitaal.


Gerard 76

Aanbevolen berichten


  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Alleen de ID zit er nu. Er zit nog geen stream op... en voor een paar weken geleden zijn de zenders vervangen... tenminste zo heb ik dat begrepen. Dan zullen dat wel nieuwe fase vastere zenders zijn en dat heb je wel nodig om 8PSK nuttig te kunnen gebruiken.

 

Dus ik gok toch op het enige logische.. een verandering van de transponder parameters (28500 8PSK 2/3 of 27500 8PSK 3/4 of iets dergelijks).

 

Maar 7 HD zenders op een 45 Mbps transponder bij CDS....? weet je het nooit....!!

 

Maar waar vuur is, is rook. deze RTL-8HD id geeft in ieder geval aan dat er uitbreiding gaat komen.... En CDS zal moeten!!!

 

Er moet minimaal RTL-8HD bij, Animal Planet HD moet erbij, en EL1HD moet minstens weer 24 uur per dag terug... Ook RTL Lounge en RTL Crime zullen binnenkort wel een must worden. En wat dacht je van Disney NL en Disney Junior (waarvan de laatste met CZ/SkyLink gedeeld zou kunnen gaan worden)... En Slam!TV is touwens een ideale om Hallmark te vervangen op het EL2SD deelkanaal... Ook EL3 en 4 zal CDS veel goeds doen met eventueel een etalage-info-kanaal, waarop je ook evenementen op kunt zetten, met eventueel EL3 of een Sport1Extra als dat nodig is...

 

>>>en vele meer<<<

 

Tja ideeen heb ik zat. Als ik bij CDS werkte en het voor het zeggen had dan....

 

Misschien nog een tip voor ze. Zet de parameters op Astra 1 ook iets anders... verander 5/6 en 7/8... en 3/4 in 5/6... Ik weet dat is minder regenreserve... maar kan wel beter beeld opleveren. Want het is regelmatig net te zien dat er meer zenders op de Astra-1 transponders zitten en dat is zichtbaar niet geheel gecompenseerd door de nieuwe Harmonic encoders...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet zo negatief.

Reklame met prima beeldkwaliteit en overgemoduleerd geluid afgewisseld met overjarige 4:3 meuk is toch een prima aanvulling van het HD pakket? sick

 

Het zet in ieder geval de deur om volgend jaar de 19.2 vaarwel te zeggen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canaldigitaal heeft het beleid van 'het beste beeld' al behoorlijk lang geleden verlaten helaas. Het zender proppen is de nieuwe sport bij die gasten. Om gek van te worden. Men moet eens kijken wat er bijvoorbeeld in Duitsland gebeurt. Dat ziet er vrij vaak veel beter uit dan wat CD ons geeft.

Gigablue Quad met Wavefronier T90 (8x Smart LNB)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Dat bedoel ik, ze ruimen lekker wat analoge zooi op en zetten er 12 HD zenders bij in uitstekende kwaliteit, en dat nog steeds voor €16,95 laugh Kom d'r maar in Littlesat grin

Uiteraard is Ziggo nu heel scherp... het BasisHD pakket is nog maar 2 Euro goedkoper dan Ziggo... Dus CDS zal minstens al die 12 HD zenders van Ziggo moeten gaan aanbieden.

Echter met alleen RTL-8HD erbij zijn ze er al!!!???

En dan voor 2 Euro minder mag je ook nog Discovery Showcase HD, Brava-HD, Een-HD, Canvas/KetNetHD, NGC HD, History HD, MTV HD, Travel Channel HD, Penthouse1HD bekijken bij CDS... Dus kom maar op Ziggo wink

En dan worden er ook nog diverse zenders FTA meegeprikt... maar die mag ik hier niet noemen
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...