Ga naar inhoud


RTL8 HD nu bij CanalDigitaal.


Gerard 76

Aanbevolen berichten

wat een ophef over de vierde RTL zender

 

ik wil hem niet eens in het zwart/wit hebben

 

er is helemaal geen programma aanbod voor deze vier zenders, dus maar volstampen met reclame en in de nacht van de die programma's met vrouwen die graag in contact willen komen met mannen (nee, willen ze niet want het zijn fictieve profielen staat er in het klein er onder)

 

wat moet je dan met zenders als deze in HD?

laat ze maar twee RTL'en afschaffen en dan kan je twee zenders leuk programmeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Citaat:

Mocht iemand twee tv s met hd willen dan is cd dacht ik wel duurder.

Klopt... Precies 6.50 meer per maand, dat is 4 Euro duurder dan Ziggo basis. En dan nog altijd op 2 TVs een boel HD zenders meer...

Maar dat hoeft niet. Er zijn ook andere methodes om op 2 TVs of meer al je zenders met 1 kaart te kunnen zien... Bijvoorbeeld smartWii...

maar het klopt... Ziggo zal per 1 september heel scherp geprijsd zijn tov CDS...!!!
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb liever dat men Ned1, 2 en 3HD op één transponder zet. Is overzichtelijker en werkt beter met opnemen. Voor het opnemen ga ik maar naar de SD versies dan kan ik meer tegelijkertijd opnemen.

 

Heb hier een HD tv staan, maar ik laat het voorlopig bij een standaard SD basisabonnement.

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat maakt het nu uit of Nederland1,2 en 3 HD op 1 transponder zit met opnames??? Er zijn altijd wel weer combinaties te bedenken dat je met 1 doorlus LNB weer opnieuw in de problemen komt... Zal niets helpen wat betreft flexibeler opnemen.

 

Citaat:

Ik heb net de transponder ingelezen en zie van alles. Maar geen id of wat dan ook dat op RTL8 HD lijkt.

Vanmiddig zat hij er dus echt...

 

Tja wat betreft de situatie Ziggo... die heb ik al langer begrepen...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

Mocht iemand twee tv s met hd willen dan is cd dacht ik wel duurder.

Klopt... Precies 6.50 meer per maand, dat is 4 Euro duurder dan Ziggo basis. En dan nog altijd op 2 TVs een boel HD zenders meer...

Maar dat hoeft niet. Er zijn ook andere methodes om op 2 TVs of meer al je zenders met 1 kaart te kunnen zien... Bijvoorbeeld smartWii...

maar het klopt... Ziggo zal per 1 september heel scherp geprijsd zijn tov CDS...!!!


ik heb die citaat niet geschreven!

svp wel goed citeren als je iemand wilt citeren!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

Dat bedoel ik, ze ruimen lekker wat analoge zooi op en zetten er 12 HD zenders bij in uitstekende kwaliteit, en dat nog steeds voor €16,95 laugh Kom d'r maar in Littlesat grin

Uiteraard is Ziggo nu heel scherp... het BasisHD pakket is nog maar 2 Euro goedkoper dan Ziggo... Dus CDS zal minstens al die 12 HD zenders van Ziggo moeten gaan aanbieden.

Echter met alleen RTL-8HD erbij zijn ze er al!!!???

En dan voor 2 Euro minder mag je ook nog Discovery Showcase HD, Brava-HD, Een-HD, Canvas/KetNetHD, NGC HD, History HD, MTV HD, Travel Channel HD, Penthouse1HD bekijken bij CDS... Dus kom maar op Ziggo wink


je vergist je hier over ziggo volgens mij.

Je betaalt bij Ziggo ongeveer 17 euro voor een basis (SD) abonnement en als je HD kanalen wilt (waar ze echt niet hetzelfde aanbod hebben als canal digitaal) dan betaal je daar 5,95 euro bovenop.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Graag on-topic. Ziggo hoort thuis in het DVB-C forum.

Hier hebben we het over CanalDigitaal en RTL8 HD.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...