Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

# disable all EMM readers (clientside setting)

# saves lots of CPU, but you won't get any updates anymore

# (unless you get updates from your clients)

#

# default: no

#

DISABLE EMM : yes

Deze setting in de config is de oplossing. Door al die EMM spam blijkt de box 'overbelast'. Deze setting op YES en enabled zorgt voor stuk minder boxload en er worden nu ook weer 6/7 cam instances aangemaakt. Enige probleem nu is dat je geen kaart updates meer ontvangt. Zo nu en dan dus even disablen werkt hier al weken perfect!

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO

Geplaatst:
Origineel bericht van: Tonskidutch
ik zie dat dus niet als topsnelheid van de auto, maar als een caravan of meerdere eraan hangen ooit komt het moment dat die niet meer trekt.
Je begrijpt me verkeerd: het feit dat je wel 5-6 opnames tegelijk kunt maken is als de topsnelheid van een auto: je gebruikt die mogelijkheid nooit en het maximum is dus ook geen belemmering in de praktijk.
Geplaatst:

Dat laatste heb ik vaak als ik naar Engelse kanalen schakel op Astra 28.2E. Er is dan in wezen niets mis, maar het is dan een zapfoutje. In sommige images kun je die uitschakelen.

Ik wijt dat aan de DiseqC switches, maar ik kan er ook zomaar naast zitten. confused

Anderzijds, als alles in gebruik was en ik probeerde een niet vrij kanaal te kiezen (of op te nemen), heb ik die melding ook wel gezien.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen