Gast Latina Geplaatst: 14 juli 2011 Geplaatst: 14 juli 2011 Hoi ik heb per ongeluk de kanalen op lock gedaan, ik probeerde ze te ontlocken maar het vraagd naar de een code van 4 cijfers en die weet ik niet. iemand anders had het er in gedaan maar die persoon zie ik niet meer. wat kan ik nu doen. Alvast bedankt,gr, Latina.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 14 juli 2011 Geplaatst: 14 juli 2011 Een heel klein beetje meer informatie zou wenselijk zijn. Bijvoorbeeld: wat voor een ontvanger? "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
satencom Geplaatst: 14 juli 2011 Geplaatst: 14 juli 2011 Als je de code niet meer weet, dan zal je de ontvanger terug moeten zetten naar de fabrieks- instellingen, of een nieuwe zender lijst er in zetten Maar met wat meer info ,over wat van ontvanger je hebt, zou wel mooi zijn. Want zo krijg je antwoorden die niet van toe passing zijn Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Psychosammie Geplaatst: 14 juli 2011 Geplaatst: 14 juli 2011 Gokje: 0000 Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Moderator ceesv Geplaatst: 14 juli 2011 Moderator Geplaatst: 14 juli 2011 Getal onder de 9999? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Johan45 Geplaatst: 14 juli 2011 Geplaatst: 14 juli 2011 Latina heeft een illegale Nextreme Dreambox DM500-s die we op Sat4all niet ondersteunen. Daarom gaat hier een slotje op. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten