Gast dylantje Geplaatst: 14 juli 2011 Geplaatst: 14 juli 2011 Nou is me wat overkomen.... Kids een film aan het kijken....[ vanaf hdd ] Box op zwart, deed niets meer.[ geen beeldschermpje enz. ] Knopje om niets. stekker er een poosje uit, toen weer booting... Nu doet ie het weer. Iemand vaker dit meegemaakt. Ideeen wat het kan zijn?? Warmte?
destroyer2usa Geplaatst: 14 juli 2011 Geplaatst: 14 juli 2011 Een vastloper komt bij mij ook heel sporadisch wel voor. Aan/uit knop brengt altijd de oplossing. Blijft toch een linux pc die soms kan vastlopen. M.i. niets om je echt druk over te maken.
kooleracer Geplaatst: 14 juli 2011 Geplaatst: 14 juli 2011 Het media deel van de et9000 is nog niet optimaal, dus denk dat het daar aan ligt. Bij mij is het nog nooit gebeurd dat de box vastliep tijdens TV/media. Maar het hangt af per media bestand af. C
Cobus R Geplaatst: 14 juli 2011 Geplaatst: 14 juli 2011 Ik heb hier nog nooit geen vastlopers gehad want hij werkt buitstekend als je weet wat je doet. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Gast dylantje Geplaatst: 14 juli 2011 Geplaatst: 14 juli 2011 Ik zeg ook niet dat ie niet goed werkt. En dat ik niet weet wat ik doe.... Alleen alles op zwart is wel schrikken... En misschien er meer mensen hier last van hadden/hebben.... Hij werkt nog steeds goed.. Dus zal wel eenmalig zijn..[ hoop ik..] Heb hem vanaf 02-2011 dit was eerste keer..[ en laatste ....]
Beheerder Michel Geplaatst: 15 juli 2011 Beheerder Geplaatst: 15 juli 2011 Origineel bericht van: kooleracer Het media deel van de et9000 is nog niet optimaal, dus denk dat het daar aan ligt. Bij mij is het nog nooit gebeurd dat de box vastliep tijdens TV/media. Maar het hangt af per media bestand af. Dat kan ik bevestigen. De ET9000 speelt nog steeds enkele formaten niet zo soepel af als zijn voorbeeld. Het is mij echter ondanks dat ik er erg veel moeite voor gedaan heb, maar zelden gelukt om het apparaat echt vast te laten lopen. Softwarematig steekt de ET9000 op het afspelen van diverse media na dan, best goed in elkaar. Het is eerder de hardware waar ik niet zo veel vertrouwen in heb. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen