Ventura Geplaatst: 14 juli 2011 Geplaatst: 14 juli 2011 Wie heeft er nu ook geen beeld meer op de zenders van CD zowel op de astra 1 als astra 3.
vGnp Geplaatst: 14 juli 2011 Geplaatst: 14 juli 2011 Hier gewoon beeld op 19,2E, en op HD en de regionalen. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Ventura Geplaatst: 14 juli 2011 Auteur Geplaatst: 14 juli 2011 Oke duidelijk. Dan tijdelijk naar de Astra 2 kijken.
Sjaak66 Geplaatst: 14 juli 2011 Geplaatst: 14 juli 2011 Werkt gewoon hier. Als alles eens..... AZbox Premium HD+ S/C + 1000 GB FW: RSi 0.1.1 On the attic Dreambox 7000S + 160GB WD. No Image Wave Frontier T90 + 30W<>28.2E (12lnb's) + 35 meter coax
Ventura Geplaatst: 14 juli 2011 Auteur Geplaatst: 14 juli 2011 Bij de website van Canaal Digitaal een heractiveer puls aangevraagd en de ontvanger een herstart gegeven. Ik hoop dat ik weer snel beeld kan krijgen.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 14 juli 2011 Geplaatst: 14 juli 2011 Wel BVN dus? Of ligt het misschien aan het stralende weer?
Ventura Geplaatst: 14 juli 2011 Auteur Geplaatst: 14 juli 2011 Helaas nog steeds geen zenders van Canal Digitaal. BVN kan ik wel ontvangen. Ik heb nog voor de zekerheid mijn satlook color hd aangesloten. Ik meet nog steeds signaal. LNB en Diseqc zijn in orde. Mogelijk is mijn smartcard defect. Ik heb al een mail geschreven naar de helpdesk van Canal Digitaal.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 14 juli 2011 Geplaatst: 14 juli 2011 Niet meteen het slechtste ervan denken natuurlijk, waarschijnlijk heb je een kaartupdate gemist.
DeBeek Geplaatst: 14 juli 2011 Geplaatst: 14 juli 2011 misschien ook even handig als we weten om wat voor tuner het gaat ?
Ventura Geplaatst: 15 juli 2011 Auteur Geplaatst: 15 juli 2011 Canal Digitaal gaat een nieuwe smartcard naar me toesturen. Ze konden in hun systeem zien dat er iets niet goed ging. Deze topic kan worden afgesloten.
vGnp Geplaatst: 15 juli 2011 Geplaatst: 15 juli 2011 Origineel bericht van: Ventura Canal Digitaal gaat een nieuwe smartcard naar me toesturen. Ze konden in hun systeem zien dat er iets niet goed ging. Deze topic kan worden afgesloten. Dit vat ik niet (helemaal) Als ze kunnen zien dat er aan hun kant iets mis gaat, dan kunnen ze dat aan hun kant toch herstellen? Vreemd. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
J33W33 Geplaatst: 15 juli 2011 Geplaatst: 15 juli 2011 Origineel bericht van: Ventura Canal Digitaal gaat een nieuwe smartcard naar me toesturen. Ze konden in hun systeem zien dat er iets niet goed ging. Deze topic kan worden afgesloten. Had exact hetzelfde probleem. Van de een op de andere dag geen beeld meer (Wel BVN maar geen CD kanalen). Het bleek dat ik geen gecertificeerde decoder had, vreemd want mijn Strong 8100 heeft altijd prima gefunctioneerd.. Ze hebben mij ook een nieuwe Smartcard opgestuurd, allemaal zonder succes.. uiteindelijk maar een gecertificeerde decoder (Homecast HS2100) van een kennis geleend om het even te testen, die werkte prima. Om die reden mijn Strong 8100 maar gedag gezegd en een andere decoder gekocht. Blijkbaar stoten ze langzaam oude decoders af bij CD..
Ventura Geplaatst: 15 juli 2011 Auteur Geplaatst: 15 juli 2011 Origineel bericht van: vGnp Dit vat ik niet (helemaal) Als ze kunnen zien dat er aan hun kant iets mis gaat, dan kunnen ze dat aan hun kant toch herstellen? Vreemd. vGnp Ik hoop dat mijn uitdaging is verholpen met nieuwe smartcard.
J33W33 Geplaatst: 15 juli 2011 Geplaatst: 15 juli 2011 Origineel bericht van: Ventura Origineel bericht van: vGnp Dit vat ik niet (helemaal) Als ze kunnen zien dat er aan hun kant iets mis gaat, dan kunnen ze dat aan hun kant toch herstellen? Vreemd. vGnp Ik hoop dat mijn uitdaging is verholpen met nieuwe smartcard. Welke tuner/decoder gebruik je?
Codx Geplaatst: 15 juli 2011 Geplaatst: 15 juli 2011 Nou ze kunnen helemaal niks zien in hun systeem en zeker niet op afstand of jou kaartje defect is. Aangezien in een andere thread ook al te lezen is dat ze nieuwe kaart opsturen terwijl de oude achteraf niet defect was krijg ik het idee dat ze klanten door hun eigen onkunde op kosten jagen. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen