J33W33 Geplaatst: 15 juli 2011 Geplaatst: 15 juli 2011 Origineel bericht van: Codx Nou ze kunnen helemaal niks zien in hun systeem en zeker niet op afstand of jou kaartje defect is. Aangezien in een andere thread ook al te lezen is dat ze nieuwe kaart opsturen terwijl de oude achteraf niet defect was krijg ik het idee dat ze klanten door hun eigen onkunde op kosten jagen. Inderdaad. Je gelooft het nooit. Na dit topic te hebben gelezen heb ik mijn Strong 8100 decoder nog maar eens aangesloten, en wat schetst mijn verbazing; ALLES WERKT WEER NAAR BEHOREN! ongelooflijk.. net een nieuwe decoder aangeschaft en nu werkt het ineens weer.. uiteindelijk lag de oorzaak dus toch bij Canal Digitaal! belachelijk! btw linkje naar mijn thread m.b.t. hetzelfde probleem: klik!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen