JosFop4Sat Geplaatst: 17 juli 2011 Geplaatst: 17 juli 2011 Ah! Ik wist niet dat dit zo werkte. Ik ging er vanuit dat de opgebouwde database in epg.dat weer gebruikt werd om de lege vakjes te vullen. Blijkbaar dus niet, dankjewel. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Gast Duolist Geplaatst: 17 juli 2011 Geplaatst: 17 juli 2011 Origineel bericht van: JosFop4Sat Ah! Ik wist niet dat dit zo werkte. Ik ging er vanuit dat de opgebouwde database in epg.dat weer gebruikt werd om de lege vakjes te vullen. Nee, EPG-refresh gaat gewoon de ingestelde zenders af om de EPG in te lezen. De optie die jij bedoelt, zit wel in ViX (laad EPG).
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 17 juli 2011 Geplaatst: 17 juli 2011 epg.dat wordt toch gewoon gebruikt om de epg data weer in te lezen na een reboot? Waarom wordt die anders opgeslagen voor een reboot. Ik weet niet beter dat na een reboot de cool tv epg weer gevuld wordt door het bestand epg.dat
Gast Duolist Geplaatst: 18 juli 2011 Geplaatst: 18 juli 2011 Origineel bericht van: Pedro Newbie epg.dat wordt toch gewoon gebruikt om de epg data weer in te lezen na een reboot? Waarom wordt die anders opgeslagen voor een reboot. Ik weet niet beter dat na een reboot de cool tv epg weer gevuld wordt door het bestand epg.dat Klopt helemaal, maar ViX heeft daar wat extra opties zitten.
Tonskidutch Geplaatst: 18 juli 2011 Geplaatst: 18 juli 2011 is ViX nu niet een image met openpli als basis? klik die ging toch anders om met epg? ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
JosFop4Sat Geplaatst: 18 juli 2011 Geplaatst: 18 juli 2011 Ik gebruik nu even VTI op de hoofdbox, dat kan misschien de reden zijn waarom bij de reboot e.e.a. niet goed gaat met de EPG. Hiermee wil ik niet zeggen dat dit aan VTI ligt, mijn hoofdbox heeft momenteel wat opstart issues. Ik heb de EPG refresh nu even links laten liggen en gezien dat in CrossEPG er een instelling zit die "Force epg reload" heet. Hiermee heb ik de vakjes in Cool TV Guide weer gevuld. Ik neem aan dat het bestand epg.dat hiervoor als bron diende. Hoe ik dit kan automatiseren bij reboot, ben ik nog niet uit. Bedankt voor de hulp! You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Tonskidutch Geplaatst: 18 juli 2011 Geplaatst: 18 juli 2011 kan het zijn dat het epg.dat op disk een oudere is als je niet correct afsluit, en de stekker omgooit achterop het toestel dan schrijft de VU+ natuurlijk niet de laatste epg.dat weg indien dat EPG.dat bestand van een oudere datum / tijdstip is, klopt iets niet met die data bij afsluiten op disk opslaan... (kun je nakijken) sowieso heb ik gemerkt dat het na een dag pas, met correct afsluiten en booten, wel werkt. wat je natuurlijk ook eens kunt doen, is om via telnet te kijken wat als syslog is gebeurd, dan roep je het commado dmesg aan. En krijgt een waslijst die misschien ook iets over de EPG weergeeft. ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
JosFop4Sat Geplaatst: 18 juli 2011 Geplaatst: 18 juli 2011 Dat moet de oorzaak geweest zijn want ik heb gisteren in stand-by de schakelaar aan de achterzijde omgezet wegens werkzaamheden aan de schotel, zonder eerst écht af te sluiten. Ik zal eens gaan stoeien met Telnet, al ben ik nog wel een Newbie op dit gebied (of een leek zoals Pedro bedoelde ). You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Tonskidutch Geplaatst: 18 juli 2011 Geplaatst: 18 juli 2011 dat zal zich dan ook op de een of andere manier bij @intruder, voltrokken hebben en zelf dat euvel eens repliceren kan natuurlijk ook heb het zelf ook als ik aan het knutselen ben en de box zonder afsluiten kill. succes I Am Gone Love You JESTOFUNK
Gast Duolist Geplaatst: 18 juli 2011 Geplaatst: 18 juli 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch is ViX nu niet een image met openpli als basis? Die ging toch anders om met epg? Vix is langzamerhand aardig gedivergeerd van PLi, en gaat inmiddels nog weer wat slimmer met EPG-data om.......
Tonskidutch Geplaatst: 8 juli 2012 Geplaatst: 8 juli 2012 laatste nieuws de allerlaatste versie 6.0.2 van CoolGuideTV is nu enkel nog te krijgen op de website van de ontwikkelaar van deze mooie plugin maar deze kan eenmaal geinstalleerd enkel na het doneren van een klein bedrag worden geactiveerd...met een unieke key! een hevige discussie over een betaalde plugin is al een etmaal aan de gang (op andere sites waar de ontwikkelaar van die Plugin persoonlijke begeleiding geeft bij installatie problemen en vragen over de functionaliteit) moest dat toch even melden dat jullie niet voor verrassingen komen te staan. ciao 1 I Am Gone Love You JESTOFUNK
Edwin024 Geplaatst: 11 juli 2012 Geplaatst: 11 juli 2012 Origineel bericht van: Tonskidutch is ViX nu niet een image met openpli als basis? Die ging toch anders om met epg? Vix is langzamerhand aardig gedivergeerd van PLi, en gaat inmiddels nog weer wat slimmer met EPG-data om....... Zo slim dat ik inmiddels alweer drie dagen geen update heb via ViX Gigablue Quad met Wavefronier T90 (8x Smart LNB)
Tonskidutch Geplaatst: 17 juli 2012 Geplaatst: 17 juli 2012 (aangepast) heb eens de MultiEPG Vali-Mod erop gezet met de juiste skin Black Blue Sky HD werkt super als alternatief 17 juli 2012 aangepast door Tonskidutch I Am Gone Love You JESTOFUNK
Pameijer Geplaatst: 29 juli 2012 Geplaatst: 29 juli 2012 Ik heb nu versie 6.0.3 draaien zonder iets meegemaakt te hebben van betalingen. Klaarblijkelijk heeft Coolman de juiste conclusie getrokken!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen