Gast Basskie Geplaatst: 14 juli 2011 Geplaatst: 14 juli 2011 Beste Mensen, Ik heb vandaag een topfield5510 pvr overgenomen. Ben nog een amateur op dit gebied maar ik krijg geen zenderlijst van Canaaldigitaal binnen op dit toestel ( op mijn Maxdigital is dit geen probleem) Na enig zoekwerk op forums en internet lukt het me echt niet de juiste info te vinden. De optie Fastscan is helaas niet aanwezig.... Ik weet dat dit een wat ouder toestel is.... Wie kan me helpen? Hartelijk dank voor een reactie!
satencom Geplaatst: 14 juli 2011 Geplaatst: 14 juli 2011 Wat van lnb heb je op de schotel , een duo lnb of twee lnb's met een DiSEqC Switch Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
satencom Geplaatst: 15 juli 2011 Geplaatst: 15 juli 2011 Je moet in het menu bij lnb instellingen , de astra 1 [19,2] diseqc 1.0 mini A en bij astra 3 [23,5] diseqc 1.0 mini B zetten Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen