Ga naar inhoud


Open brief aan dhr. R. Tensen


Gast Alaska

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: 1664
Origineel bericht van: Alaska
Ben bij de dealer geweest en de door CD aangewezen dealer zegt dat het aan CD ligt.
Dat vermoeden had ik al.
Je dealer is dus een prutser die geen zin heeft in after-sales en de gemakkelijkste oplossing kiest: afschuiven.
Ik hoop dat je de naam van de dealer aan CD hebt doorgegeven.


Dat helpt vaak wel, ik heb ook al een aantal malen dealers (van andersoortige producten, o.a. auto's) zielig horen piepen nadat ik mijn beklag gedaan had bij de importeur nadat de dealer mij niet wilde helpen. Als een importeur of (provider zoals CD) gaat dreigen met het opzeggen van het dealerschap worden veel dealers toch ineens wakker.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 93
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: 1664
Origineel bericht van: Alaska
Ben bij de dealer geweest en de door CD aangewezen dealer zegt dat het aan CD ligt.
Dat vermoeden had ik al.
Je dealer is dus een prutser die geen zin heeft in after-sales en de gemakkelijkste oplossing kiest: afschuiven.
Ik hoop dat je de naam van de dealer aan CD hebt doorgegeven.


Als we op dit forum nu ervaringen met dealers zouden mogen uitwisselen zou dit soort problemen wellicht iets minder vaak voorkomen.

Ik heb nooit goed gesnapt waarom ik hyier wel mag schrijven dat CD iets niet goed doet en anderen niey mag waartschuwen voor een dealer die tweedehands dingen als nieuw verkoopt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Het enige dat je hiermee bereikt is dat handelaren hier onder schuilnamen de concurrentie onderuit komen halen.

 

We hebben op duckfiles jaren geleden allemaal kunnen zien hoe een handelaar uit Zoetermeer de concurrentie onder talloze schuilnamen steeds weer onderuit haalde dus dat drama gaan we hier niet herhalen.

 

Je krijgt daarmee nooit een eerlijk beeld over een handelaar.

 

Het gaat hier absoluut niet gebeuren, dus die discussie kunnen we ook gelijk weer sluiten.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Het enige dat je hiermee bereikt is dat handelaren hier onder schuilnamen de concurrentie onderuit komen halen.

We hebben op duckfiles jaren geleden allemaal kunnen zien hoe een handelaar uit Zoetermeer de concurrentie onder talloze schuilnamen steeds weer onderuit haalde dus dat drama gaan we hier niet herhalen.

Je krijgt daarmee nooit een eerlijk beeld over een handelaar.

Het gaat hier absoluut niet gebeuren, dus die discussie kunnen we ook gelijk weer sluiten.

Mvg,

Michel


Lijkt me terecht.......... :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...