DORUSKE Geplaatst: 15 juli 2011 Geplaatst: 15 juli 2011 Als ik avond's kijk naar zenders van het Belgisch pakket, is het net of mijn signaal de helft terug valt ten opzichte van het Nederlandse pakket. Ik krijg dan heel blokkerig beeld. Als ik blijf schakelen tussen twee zenders dan word het naar verloop van tijd beter. Wie weet waar dit aan kan liggen? Ik Hoop at ik mijn vraag goed omschrijf, ik ben helemaal nieuw op dit gebied. Gegroet: Doruske
Cobus R Geplaatst: 15 juli 2011 Geplaatst: 15 juli 2011 Misschien de schotel installatie bekijken (f connectors) of alles nog goed staat en juist uitgericht De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
destroyer2usa Geplaatst: 15 juli 2011 Geplaatst: 15 juli 2011 Lijkt mij ook duidelijk een schotelafstelling probleem. Woon vlakbij Liessel en ik heb perfecte ontvangst op alle zenders, ook bij slecht weer. Wat voor schotel gebruik je?
DORUSKE Geplaatst: 15 juli 2011 Auteur Geplaatst: 15 juli 2011 Ik gebruik een 79 cm schotel en heb 4 lnb,s heb ik door bedrijf uitlaten richten 65,00 volgens hun heb ik overal 99% signaal. Gegroet: Doruske
satencom Geplaatst: 15 juli 2011 Geplaatst: 15 juli 2011 Als de schotel goed is af gesteld dan kun je dat uitsluiten. Dan zou het aan de lnb kunnen liggen. Even de lnb om wisselen met een lnb die wel goed is Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
destroyer2usa Geplaatst: 15 juli 2011 Geplaatst: 15 juli 2011 Origineel bericht van: DORUSKE Ik gebruik een 79 cm schotel en heb 4 lnb,s heb ik door bedrijf uitlaten richten 65,00 volgens hun heb ik overal 99% signaal. Nou overal 99% lijkt mij sterk..signaalsterkte zie je normaal gesproken in je skin. Moet zeggen dat ik sommige zenders maar 50% scoor soms, maar gewoon perfect beeld ook op de gekende zwakker zenders..die percentages schijnen zelfs per receiver af te wijken. Inderdaad even een andere lnb proberen van die 4. Heb ook 4 twin Alp lnb's.
DORUSKE Geplaatst: 15 juli 2011 Auteur Geplaatst: 15 juli 2011 Ik ga mijn lnb omwisselen en kijken wat er dan gebeurd, bedankt voor het idee. En ja van dat signaal,ik ga(ging) er van uit dat de leveransier van mijn schotel en tuner wist waar hij het over had. Ik niet dus. Ik laat weten hoe het afloopt bedankt voor de aangedragen oplossingen Gegroet: Doruske
Tonskidutch Geplaatst: 15 juli 2011 Geplaatst: 15 juli 2011 Citaat: neen aan de wok diameter (schotel grootte) ligt het zeer zeker niet. dat hebben heel velen als diameter hangen en hebben geen probleem. als je zelf aan de slag wilt kan dat, maar ik vind dat als iemand dat voor jouw heeft uitgericht voor een bedrag X dan mag je hem ook laten terugkomen wegens wanprestatie. ciao m.a.w. die vraag was er al van jou zelf en ik kan enkel concluderen wat andere forumleden ook al als antwoord / oplossing gaven => uitrichten de dienstverlener die het heeft veroorzaakt laten terug komen wanprestatie ciao Coles Corner Richard Hawley
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen