Ga naar inhoud


Digitenne lopik uit geschakeld


Gast azboxhd

Aanbevolen berichten


Nieuwsbericht

 

En nog één.

 

 

Heb inderdaad nu geen ontvangst meer op 92.6 (Radio 2), 94.3 (Radio 4), 96.8 (3FM) en 98.9 (Radio 1).

 

Mooie kans om te DX'en op of rond deze frequenties. wink

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ontvang nu (even boven Rotterdam) 3FM op 97.1, zou zender Mierlo of Wieringerwerf zijn...

Nog best een afstand, zouden ze het vermogen wat opgeschroefd hebben?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Ik denk eerder:
1) schone FM-band
2) helder weer

Daarbij is ook de vraag hoe je ontvangt en hoe goed.

Met mijn vaders wereld ontvanger kan ik ook veel meer op de fm ontvangen, dan met een autoradio of dergelijke. Laatstaan mobiel of wekkerradio wink.

Volgens mij is digitenne ook uitgedaan, oplast van brandweer en bedrijf zelf om grondig te onderzoeken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DoeEensGek
Daarbij is ook de vraag hoe je ontvangt en hoe goed.

Met mijn vaders wereld ontvanger kan ik ook veel meer op de FM ontvangen, dan met een autoradio of dergelijke. Laat staan mobiel of wekkerradio wink.
Dat was via de autoradio, later op de A20 richting A16 viel het signaal wel weer weg.

Origineel bericht van: DoeEensGek
Volgens mij is digitenne ook uitgedaan, op last van brandweer en bedrijf zelf om grondig te onderzoeken.
Gisteravond had ik nog wel Regio TV Utrecht via Digitenne, die zit ook op IJsselstein.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Gisteravond had ik nog wel Regio TV Utrecht via Digitenne, die zit ook op IJsselstein.


Maar ook op de mast die op het gebouw aan de Fockema Andreaelaan in Utrecht staat. (Of is de mast op het Herculesplein al in de lucht?)
Hier in Nieugwegein hebben we gisteravond geen enkel probleem gehad met digitenne.
René.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ReneBee
Citaat:
Gisteravond had ik nog wel Regio TV Utrecht via Digitenne, die zit ook op IJsselstein.


Maar ook op de mast die op het gebouw aan de Fockema Andreaelaan in Utrecht staat. (Of is de mast op het Herculesplein al in de lucht?)
Hier in Nieugwegein hebben we gisteravond geen enkel probleem gehad met digitenne.
René.
Nee is nog niet in de lucht.
Digitenne Lopik is gisteren en vandaag niet uit de lucht geweest, onderwerp klopt niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EdjeKroketje
Ja hoorde het ook, gaat lekker. Wel jammer, Radio 1 is wel mijn favoriete zender.

Zoals je daar kunt lezen wordt ook op de Middengolf 747kHz tijdelijk Radio 1 doorgegeven (i.p.v. Radio 5 Nostalgia) en uiteraard is Radio 1 nog op internet, via Digitenne, de kabel en satelliet te beluisteren.

Bovendien merk ik dat al rijdende mijn autoradio al snel een andere zender oppakt (door de AF functie van RDS).

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...