1pm Geplaatst: 15 juli 2011 Geplaatst: 15 juli 2011 ik heb hier een db 7000 met harde schijf erin staat bij mijn dochter op de kamer , maar die hdd optie heb ik al jaren niet meer gebruikt . Ik weet dat ik met de video knop en dan de rode kiezen kan opnemen dat is geen probleem maar hoe kan ik de opname weer stoppen met de ab ?? Verder als ik die opame wil afspelen hoe moet ik die in het menu met de abbo selecteren . Image is een oude versie van gemini . bedankt voor de antwoorden 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 15 juli 2011 Geplaatst: 15 juli 2011 Origineel bericht van: 1pm Ik weet dat ik met de video knop en dan de rode kiezen kan opnemen dat is geen probleem maar hoe kan ik de opname weer stoppen met de ab ?? De stop-knop (met het blokje) onderop je AB. Opnames afspelen gaat via het menu (geloof ik), ook ik gebruik dat al tijden niet meer op de 7000.
1pm Geplaatst: 16 juli 2011 Auteur Geplaatst: 16 juli 2011 Ben alleen nog aan het uitvogelen hoe je de opgenomen bestanden nu kan kiezen via het menu . En uiteraard kan afspelen 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 16 juli 2011 Geplaatst: 16 juli 2011 Menu - Bestandmodus (2x rechts) - Lijst tonen (1x beneden)
1pm Geplaatst: 16 juli 2011 Auteur Geplaatst: 16 juli 2011 oke thkx ik was bij file mode aan t kjiken is toch hetzelfde he 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 16 juli 2011 Geplaatst: 16 juli 2011 Ja, ligt aan de instelling der taal natuurlijk
1pm Geplaatst: 16 juli 2011 Auteur Geplaatst: 16 juli 2011 hmm gek eerste x toen ik deed zag ik inderdaad de opgenomen films . ga ik erheen springt alles weg zie je niks meer dus als ik die film of uitzending kies zeg oke springt alles weg 1pm na de tour en eten nogeens proberen hou je op de hoogte Joa zo gaat dat alaaf !!!!
1pm Geplaatst: 16 juli 2011 Auteur Geplaatst: 16 juli 2011 Is gelukt was ff spelen met de ab maar draait nu thkx 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 16 juli 2011 Geplaatst: 16 juli 2011 Zo zie je maar weer hoe makkelijk je went aan een nieuw apparaat en de werking van een oude vergeet.
1pm Geplaatst: 16 juli 2011 Auteur Geplaatst: 16 juli 2011 klopt had die hdd al jaren niet meer gebruikt maar het draait nu 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 16 juli 2011 Geplaatst: 16 juli 2011 Mooizo, zo gaat dat hier ook hoor. De DM7000 staat op de slaapkamer en de opname-functie wordt zo ongeveer nooit meer gebruikt.
1pm Geplaatst: 17 juli 2011 Auteur Geplaatst: 17 juli 2011 lol nu alleen nog hoe verwijder je ze met de ab weer 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 17 juli 2011 Geplaatst: 17 juli 2011 Ah... Da's simpel... Als je in de lijst der opnames zit, kies je die opname die weg moet, knop MENU en je kan kiezen voor toedeledokie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen