Erla Geplaatst: 16 juli 2011 Geplaatst: 16 juli 2011 Ik heb me net een 8500 aangeschaft, en zit volop in de problemen. De smartkaart van TV Vlaanderen wordt niet herkent in de ingebouwde kaartlezers, zodat ik verplicht ben om met de door TV Vlaanderen bijgeleverde CI-module te werken (heb het ook met zelfde resultaat met een aston module geprobeerd). Als ik wil opnemen, komt alles gecodeerd op de harde schijf terecht, wat ik ook probeer (voor het symbool "ts" staat steevast een euroteken). Enkel als ik op dezelfde zender sta als de opname die ik wil maken, is de opname achteraf te bekijken. Ik heb er reeds de laatste firmware (1.09.20) opgezet, resultaat blijft hetzelfde. Vraag 1, wat doe ik eventueel verkeerd? Vraag 2, hoe kan ik een gecodeerde opname decoderen of bekijken? Kan iemand mij hierbij helpen?
remo Geplaatst: 16 juli 2011 Geplaatst: 16 juli 2011 Welkom hier Heb je de kaart wel op de kop erin. Ik bedoel met de contact plaatjes naar beneden dan zou hij het gewoon moeten doen. Groeten Remo
Erla Geplaatst: 16 juli 2011 Auteur Geplaatst: 16 juli 2011 Man, man, man, hoe kon ik zo stom zijn .... Gewoon kaartje omgedraaid en alles werkt naar behoren. Bedankt remo.
remo Geplaatst: 16 juli 2011 Geplaatst: 16 juli 2011 Nu moeten de opnamen ook ongecodeerd worden opgeslagen. Groeten Remo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen